×
آخرین اخبار

مدیر آبفای مسجدسلیمان: تعمیر فاضلاب برخی نقاط مسجدسلیمان در حال انجام است

  • کد نوشته: 36975
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۲
  • 452 بازدید
  • مدیر آبفا مسجدسلیمان گفت: عملیات اجرایی تعمیر چند نقطه از فاضلاب شهرستان درحال انجام است که بدلیل کمبود اعتبار به آهستگی در حال پیشرفت است.
    مدیر آبفای مسجدسلیمان: تعمیر فاضلاب برخی نقاط مسجدسلیمان در حال انجام است

    مدیر آبفا مسجدسلیمان گفت: عملیات اجرایی تعمیر چند نقطه از فاضلاب شهرستان درحال انجام است که بدلیل کمبود اعتبار به آهستگی در حال پیشرفت است.

    به گزارش دیدگاه نیوز، بهروز صالحی مدیر آبفا مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه مسجدسلیمان فاقد یک شبکه فاضلاب اصولی و استاندارد است همچنین هیچ مشترک فاضلابی در شهرستان وجود ندارد که در نتیجه هزینه نیز برای دفع فاضلاب دریافت نمی‌شود.

    وی ضمن بیان اینکه با نپرداختن هزینه دفع فاضلاب، شرکت آبفا مسجدسلیمان در ارائه خدمات با مشکل مواجه است، افزود: سال ٩۶ یک ردیف اعتبار برای طرح جامع ساماندهی فاضلاب مسجدسلیمان در نظر گرفته شد که با آن عملیات اجرایی تعمیر چند نقطه از فاضلاب شهرستان درحال انجام است که بدلیل کمبود اعتبار به آهستگی در حال پیشرفت است.

    صالحی گفت: فاضلاب مناطق بالای شهرستان از طریق یک جوی به مناطق پایین منتقل می‌شوند که علاوه بر مشکلات بهداشتی اگر مانعی بر سر راه این جوی قرار گیرد فاضلاب به راه تردد مردم سرایت می‌کند.

    وی بیان کرد: با شهرداری تفاهم شده که لوله فاضلاب این مناطق تهیه و عملیات اجرایی آن را انجام دهد که امیدواریم ظرف یک ماه آینده این مشکل مرتفع گردد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *