×
آخرین اخبار

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه‌ی تولید نفت و گاز خبر داد

  • کد نوشته: 37935
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۰
  • 458 بازدید
  • مهندس احمد محمدی : علیرغم شرایط سخت موجود با همت نیروی انسانی ضمن رعایت الزامات HSE خوشبختانه هیچ‌گونه توقفی در امر تولید بوجود نیامده است.
    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه‌ی تولید نفت و گاز خبر داد

    مهندس احمد محمدی: علیرغم شرایط سخت موجود با همت نیروی انسانی ضمن رعایت الزامات HSE خوشبختانه هیچ‌گونه توقفی در امر تولید بوجود نیامده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این جلسه با اشاره به وسعت حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: با وجود وسعت بالا و پراکندگی جغرافیایی تاسیسات، برنامه تولید این شرکت با تلاش و پشتکار کارکنان آن، به طور کامل محقق شده که شایسته قدردانی است.

    مهندس احمد محمدی ادامه داد: علیرغم شرایط سخت موجود با همت نیروی انسانی ضمن رعایت الزامات HSE خوشبختانه هیچ‌گونه توقفی در امر تولید بوجود نیامده است.

    مهندس محمدی همچنین به اقدامات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: این شرکت در زمینه مقابله با انتشار ویروس کرونا، مهار آتش سوزی مراتع و منابع طبیعی، بهسازی و مرمت جاده‌های مواصلاتی و اقدامات فرهنگی نیز دستاوردها و اقدامات ارزشمندی داشته است.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز از تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه‌ی تولید نفت و گاز این شرکت در ۶ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و با ارائه گزارشی از وضعیت و شرایط تولید شش‌ماهه‌ی این شرکت اظهار داشت: تحقق کلیه‌ی تعهدات در نیمه‌ی نخست سال‌جاری، نشانه‌ی تلاش بی‌وقفه، مجاهدت و همکاری صمیمانه‌ی تمام همکاران ما در شرایط دشوار کرونا و تحریم است.

    مهندس قباد ناصری همچنین با اشاره به شرایط خاص جغرافیایی، گستردگی جغرافیایی و پراکندگی تأسیسات، تلاقی و نزدیکی خطوط لوله با رودخانه‌ها و دریاچه‌ی سدها، از پایش مستمر و نظارت برای ایمن سازی خطوط لوله، چاه‌ها، تاسیسات و راه‌های ارتباطی در آستانه‌ی فصل بارش خبر داد.

    لازم به توضیح است در ادامه این نشست تخصصی، مهمترین چالش‌ها و راهکارهای فراروی تولید از مخازن نفت و گاز این شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در پایان، برنامه تولید این شرکت برای نیمه‌ی دوم سال ۱۳۹۹، به تصویب رسید.

    شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت‌های پنج‌گانه بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نتفخیز جنوب است که براساس برنامه تولیدی تکلیفی ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران، راهبری و مدیریت میادین و تاسیسات نفت و گاز واقع در شمال استان خوزستان و بخش های از استان های ایلام و لرستان را در گستره‌ای به وسعت تقریبی ۲۷ هزار کیلومتر مربع عهده‌دار است.

    گفتنی است به‌دلیل شرایط خاص شیوع کرونا و الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مهندس احمدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و برخی از مدیران ارشد فنی و عملیاتی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه به صورت حضوری و سایر مدیران و اعضای جلسه، با استفاده از سامانه‌ی ویدئو کنفرانس شرکت داشتند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *