×
آخرین اخبار

سامان شجاعیان:
مدیران جوان، راه خروج کشور از بحران‌های فعلی

  • کد نوشته: 66147
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۶
  • 1185 بازدید
  • شجاعیان : مهم‌ترین سرمایه هر کشوری، نیروی انسانی آن است و با توجه به وضعیت فعلی مملکت که مردم دچار مشکلات متعدد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند، تربیت و مدیران جوان، راه خروج کشور از بحران‌های فعلی خواهد بود و بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک راهنما و شاخص در موضوع تربیت مدیران جوان، انقلابی، حزب الهی و جهادی می باشد.
    مدیران جوان، راه خروج کشور از بحران‌های فعلی

    به گزارش دیدگاه نیوز، سامان شجاعیان فعال اجتماعی و استاد دانشگاه در گفتگو با دیدگاه نیوز گفت: پس گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی و ارزیابی وضعیت کشور در ابعاد مختلف، نشانگر این است که جایگزین کردن نسل مدیران فعلی ورود مدیران جوان در عرصه‌های مختلف با تفکرات جدید و انرژی بیشتر باید موردتوجه جدی قرار گیرد. در واقع مدیریت فعلی کشور در سطوح مختلف انگیزه یا اراده ی جهادی برای حل کردن مشکلات و پیمودن مسیر توسعه کشور ندارد و نیاز است که جوانان با انگیزه در کنار مدیران و مسئولان پرتجربه قرار گرفته و مسیر آینده را با قدرت طی کنند.

    وی افزود با توجه به وضعیت فعلی کشور و مشکلات مهمی که کتمان ناپذیر است، یک پالایش و حجامت اساسی در ساختار مدیریتی کشور لازم می باشد. ورود مدیران جوان باعث ایجاد رویکردهای جدید مدیریتی شده که هم اصالت‌های انقلاب اسلامی را دارند و هم قدرت، خلاقیت و نیروی جوانی را یدک می‌کشند.

     

    این استاد دانشگاه گفت: جوان‌گرایی در سطح مدیریت‌های کلان، میانی و محلی کشور نباید در حد شعار باقی بماند و عملیاتی کردن این موضوع بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد که پس از انتشار بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری، ضرورت توجه جدی به جوان‌گرایی و تقویت زیرساخت‌های مدیریتی برای ورود جوانان باید در دستور کار قرار گیرد.

    وی تصریح کرد: در این میان تربیت مدیران جوان از اولویت‌های اساسی محسوب می‌گردد. برنامه‌ریزی برای مسئولیت‌پذیری در حمایت از جوان‌گرایی، معرفی جوانان موفق و مدیران جوان از اقدامات عملیاتی برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و جوان‌گرایی در کشور است.

     

    دکتر سامان شجاعیان رئیس ستاد انتخابات ایران توانمند آیت الله رئیسی در استان فارس به بیان ویژگی مدیران و شخصیت های های همسو با تفکر مردمی رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: همانگونه که بیان شد اکنون فضای کشور به مدیران انقلابی و جوان نیازمند است که در دولت های گذشته ی کمتر مشاهده شده است. 

    این فعال اجتماعی در ادامه گفت: مهمترین معیارهایی که یک مدیر توانمند باید داشته باشد مردمی و انقلابی بودن ، روحیه جهادی داشتن و سالم بودن است. 

    شجاعیان به یکی ازچهره های شاخص و توانمند در سطح ملی اشاره کرد و گفت: دکتر حبیب الله گل محمدی کاملا با آیت الله رئیسی و سیستم فکری و کاری ایشان آشنا است و ما در مدت چند ماهی که ایشان مدیریت ستاد ایران توانمند کشور برعهده داشت این ویژگی ها را درایشان دیدیم، بنابراین با شرایط موجود توقع و انتظار از رئیس جمهور منتخب داریم که ایشان به عنوان یکی از وزیران وزارت خانه های کار،رفاه و تامین اجتماعی، صمت یا ورزش وجوانان انتخاب شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “مدیران جوان، راه خروج کشور از بحران‌های فعلی”

    1. رضا امیدوار نورآبادی گفت:

      با سلام اقای رییسی رییس جمهوری هست که به کسی باج نخواهد دادواساس ایشان شایسته سالاریست جناب شجاعیان هم بفرمایند براساس کدام توانمندی بدر خود می بینند برای ریس جمهور وزیر تعیین میکنند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *