×
آخرین اخبار

رئیس کمیسیون آموزش در جمع خبرنگاران:
مدارس و دانشگاه ها در مهرماه غیرحضوری برگزار خواهد شد

  • کد نوشته: 71666
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۶
  • 333 بازدید
  • منادی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور وزرای علوم و بهداشت و سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست امروز کمیسیون آموزش تصریح کرد: با توجه به توضیحات ارائه شده از جانب وزرای مربوطه، اول مهرماه مدارس و دانشگاه ها به صورت غیرحضوری بازگشایی خواهد شد.
    مدارس و دانشگاه ها در مهرماه غیرحضوری برگزار خواهد شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، علیرضا منادی سفیدان پس از پایان نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور دو وزیر علوم و بهداشت و سرپرست وزارت آموزش و پرورش، گفت: با توجه به توضیحات متولیان سه حوزه مدارس، دانشگاه ها و سلامت کشور در نشست امروز کمیسیون، برداشت ما این است که مدارس و دانشگاه ها در ابتدای مهرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

    نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: البته طبق توضیحات وزیر علوم دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد می توانند برای تکمیل طرح های پژوهشی خود در دانشگاه ها حضور داشته باشند.

    وی با اشاره به برنامه وزارت بهداشت برای تزریق ۷۰ میلیون دوز واکسن تا آبان ماه، افزود: امیدواریم با تکمیل فرآیند واکسیناسیون بتوانیم آموزش حضوری را پیگیری کنیم تا افت تحصیلی ناشی از آموزش مجازی جبران شود.

    رئیس کمیسیون آموزش با بیان اینکه آموزش حضوری دانش آموزان به صورت تدریجی خواهد بود، یادآور شد: امیدواریم با برنامه وزارت بهداشت واکسیناسیون ۱۵ میلیون دانش آموز، یک میلیون معلم، ۳.۵ میلیون دانشجو، ۸۰ هزار استاد دانشگاه و ۱۸۰ هزار دانشجوی دانشگاه های علوم پزشکی تکمیل شود و حوزه آموزش بار دیگر به صورت کاملا حضوری تداوم داشته باشد

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *