×
آخرین اخبار

طی بیانیه ای اعلام شد؛
محکومیت عمل هنجار شکنانه در تکیه معاون الملک کرمانشاه

  • کد نوشته: 46097
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۱
  • 325 بازدید
  • آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای حرکت هنجار شکنانه و توهین به تکیه امام حسین (ع) در تکیه معاون الملک را محکوم کرد.
    محکومیت عمل هنجار شکنانه در تکیه معاون الملک کرمانشاه

    به گزارش دیدگاه نیوز، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای حرکت هنجار شکنانه و توهین به تکیه امام حسین (ع) در تکیه معاون الملک را محکوم کرد.

    متن بیانیه به شرح زیر است؛

    بار دیگر دست‌های ناپاک و عناصر آلوده در حرکتی مشکوک با سو استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با هتک حرمت یکی از اماکن متبرکه و مقدسه کرمانشاه قدمگاه عاشقان و دلدادگان حسینی، قلوب مردم مؤمن و خداجوی شهرمان و امت مسلمان و ولایتمدار استان را به درد آورد و عواطف پاک دینی همگان را جریحه دار کرد.

    بدون شک این اقدام زشت و هنجار شکنانه به عنوان یک عمل ضد اخلاقی و بر خلاف شرع و عقل و عرف در هر زمان و به هر شکل که اتفاق افتاده باشد شدیداً محکوم است و اهانت به حیثیت شهر و همه شهروندان و شکستن حریم اخلاق و فرهنگ عمومی و علاقه مذهبی مردم محسوب می‌شود.

    انتظار از مراجع قانونی و نظارتی آن است که به فوریت و بدون فوت وقت عوامل و عناصر اصلی این منکرات اجتماعی و جرم آشکار اخلاقی و فرهنگی را در شرایط دشوار و حساس موجب که سلب آرامش جامعه شده‌اند شناسایی و بر اساس قانون با آنها برخورد نمایند.

    قرآن کریم برای اشاعه دهندگان فحشاء و منکرات در جامعه مجازات سختی مطرح کرده است اینجانب از مسئولین محترم و مراجع قانونی ضمن تشکر از همه اقدامات انجام شده تقاضا می‌کنم نتیجه پیگیری‌های خود را با اطلاع مردم غیور و شهیدپرور برساند و موجب آرامش و تسکین آلام آنها را فراهم آورد.

    و الله المستعان و هو کل شیء شهید

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *