×
آخرین اخبار

محرومیت ۷۴ روستای مسجدسلیمان از شبکه آب شرب / آبرسانی با تانکر انجام می‌شود

  • کد نوشته: 43997
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۶
  • 471 بازدید
  • بخشدار مرکزی مسجدسلیمان گفت: ۷۴ روستا در بخش های مرکزی، گلگیر و عنبر شهرستان مسجدسلیمان با یک هزار خانوار، فاقد شبکه آبرسانی هستند.
    محرومیت ۷۴ روستای مسجدسلیمان از شبکه آب شرب / آبرسانی با تانکر انجام می‌شود

    بخشدار مرکزی مسجدسلیمان گفت: ۷۴ روستا در بخش های مرکزی، گلگیر و عنبر شهرستان مسجدسلیمان با یک هزار خانوار، فاقد شبکه آبرسانی هستند.

    نواب خراسانی بخشدار مرکزی مسجدسلیمان در گفت‌وگو با دیدگاه نیوز، گفت: یک هزار خانوار در ۷۴ روستا در ۳ بخش مرکزی، عنبر و گلگیر زندگی می‌کنند و به دلیل اینکه این روستا‌ها فاقد شبکه و لوله کشی آب هستند، آبرسانی به آن‌ها به وسیله تانکر انجام می‌شود.

    او با بیان اینکه امکانات آبفای شهرستان که اخیر ادغام شده و وظیفه رسیدگی به مشکلات آب روستا‌ها و شهر را بر عهده دارد، مطلوب نیست، افزود: به برخی از روستا‌های دور افتاده با فاصله ۱۵ الی یک ماه آبرسانی صورت می‌گیرد و همین امر منجر به ایجاد شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا به ویژه در ایام تابستان برای ساکنان روستا‌ها می‌شود.

    خراسانی با بیان اینکه با همکاری و هم افزایی شرکت نفت و پتروشیمی در مدت مذکور مشکل تا حدودی رفع شد، اظهار داشت: با پیگیری‌های فرمانداری مسجدسلیمان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همکاری استانداری خوزستان، معاونت عمرانی و برنامه ریزی استاندار، سازمان برنامه و بودجه استان و آب و فاضلاب خوزستان اعتباری برای خرید لوله تامین کردند.

    بخشدار مرکزی مسجدسلیمان با بیان اینکه مقرر شده با اعتبار تخصیصی ۲۰ کیلومتر لوله خریداری و برای تکمیل شبکه آبرسانی به آبفای شهرستان تحویل داده شود، تصریح کرد: با این اقدام شبکه توزیع آب شرب را برای تعداد زیادی از روستا‌ها به بهره برداری برسد و خانوار‌های ساکن در این مناطق از آب پایدار بهره‌مند شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *