×
آخرین اخبار

محدودیت های کرونایی لرستان تا ۹ مرداد تمدید شد

  • کد نوشته: 32171
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۳
  • 473 بازدید
  • استاندار لرستان گفت: با توجه به شرایط استان از وضعیت ویروس کرونا، محدودیت های عمومی به مدت یک هفته تا نهم مردادماه تمدید شده است.
    محدودیت های کرونایی لرستان تا ۹ مرداد تمدید شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان،سیدموسی خادمی اظهار داشت: بنابراین تصمیم تا تاریخ اعلام شده هر گونه چاپ و نشر آگهی ترحیم ممنوع است و ارشاد اسلامی و اصناف نسبت به پلمپ واحدهای متخلف اقدام کنند.

    وی با تاکید بر اقدام شهردای ها نسبت به جمع آوری بنرهای ترحیم در سطح شهر اظهار داشت: برگزاری مراسم عروسی و ترحیم ممنوع و جرم مشهود است و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

    وی تصریح کرد: دهیاران و بخشداران نسبت به جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و ترحیم اقدام و در صورت بروز تخلف گزارش دهند و سالن های آرایش و زیبایی در مدت اعلام شده تعطیل خواهند بود.

    استاندار لرستان امر به معروف و نهی از منکر در زمینه استفاده از ماسک و عدم برگزاری مراسم را یک اقدام مطلوب دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص عدم برگزاری مراسم ترحیم به مداحان اطلاع رسانی و سازمان صنعت معدن و تجارت موضوع تهیه و توزیع ماسک را در سطح استان اجرایی کند.

    خادمی با تاکید بر اینکه تهیه و توزیع ماسک ارزان قیمت در ترمینال های مسافربری ادامه داد: ناوگان حمل و نقل عمومی نیز نسبت به کاهش ظرفیت مسافران برای رعایت فاصله اجتماعی اقدام کنند.

    وی افزود: تعزیرات حکومتی نسبت بازرسی و تعطیلی اماکن پر تجمع؛ شهرداری ها با کمک ادارت آبفا نسبت به ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی اقدام کنند و کمک های مومنانه به اقشار کم درآمد جامعه و آسیب دیده از کرونا ادامه داشته باشد.

    وی با تاکید بر ضوروت برخورد مدیران با تخلفات کرونایی اظهار داشت: تمامی جلسات، طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا است تعطیل و صرفا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شوند و با توجه به اینکه مراکز درمانی استان به لحاظ امکانات و تخت مراقبت های ویژه با محدودیت مواجه هستند، رو رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضرورت دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *