×
آخرین اخبار

مجوز تیم نفت مسجدسلیمان در فصل جدید صادر نگردیده است / بخشنامه وزارت نفت در کُما!

  • کد نوشته: 37049
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۳
  • 342 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، با توجه به اینکه تیم های لیگ برتر در روزهای پایانی مهرماه کار خود را آغاز می کنند، باشگاه نفت مسجدسلیمان در کُمای بخشنامه وزیر نفت بسر می برد. هم تکلیف هیئت مدیره به دلیل عدم صدور هیچگونه مجوزی مشخص نشده است و هم پنجره نقل و انتقالات تیم […]

    مجوز تیم نفت مسجدسلیمان در فصل جدید صادر نگردیده است / بخشنامه وزارت نفت در کُما!

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، با توجه به اینکه تیم های لیگ برتر در روزهای پایانی مهرماه کار خود را آغاز می کنند، باشگاه نفت مسجدسلیمان در کُمای بخشنامه وزیر نفت بسر می برد. هم تکلیف هیئت مدیره به دلیل عدم صدور هیچگونه مجوزی مشخص نشده است و هم پنجره نقل و انتقالات تیم به دلیل مشکلات مالی بسته است.

    کمتر از ۲۰ روز دیگر به شروع فصل جدید لیگ برتر مانده است و سرنوشت باشگاه نفت در دستان وزیر نفت است که همچنان فقط جلسات برگزار می کند و تا به الان هیچ مجوزی جهت تعیین تکلیف هیئت مدیره و مدیرعاملی این تیم از سوی این وزارت صادر نشده است.

    از نماینده محترم شهرستان و استاندار خوزستان انتظار می رود به گونه ای پیگیر تعیین تکلیف تیم نفت مسجدسلیمان باشند تا قبل از شروع لیگ جدید هم تیم مدیریتی نفت مسجدسلیمان با خیال راحت به کار خود ادامه دهند و هم پنجره نقل و انتقالات تیم جهت جذب بازیکنان جدید باز شود تا در لیگ جدید صدمه ای به روند بازی بازیکنان به دلیل وجود مشکلات مدیریتی و مشکلات مالی وارد نشود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *