×
آخرین اخبار

مجتبی حسینی: بازی با سایپا عیار تیم نفت مسجدسلیمان را مشخص می‌کند + فیلم

  • کد نوشته: 44140
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۸
  • 598 بازدید
  • سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: سایپا یک تیم جوان و جنگنده است که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و عیار تیم ما در این بازی مشخص می‌شود.
    مجتبی حسینی: بازی با سایپا عیار تیم نفت مسجدسلیمان را مشخص می‌کند + فیلم

    .

    سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سایپا یک تیم جوان و جنگنده است که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و عیار تیم ما در این بازی مشخص می‌شود.

    به گزارش دیدگاه نیوز سید مجتبی حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا بیان کرد: کسب سه امتیاز این بازی خانگی برای ما خیلی مهم است لذا سعی می‌کنیم یک بازی خوب و متفکرانه مقابل سایپا که یکی از تیم‌های خوب لیگ است انجام دهیم.

    وی با بیان اینکه کادر پارسال تیم سایپا حفظ شده و این موضوع نقطه قوت تیمشان است گفت: پرداخت ۱۰درصد از دستمزد بازیکنان تیم مسجدسلیمان بسیار به موقع بود و در روحیه بازیکنان تاثیرگذار بود.

    سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد محروم بودن خود در این مسابقه و اینکه نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند، افزود:از این بابت هیچ مشکلی ندارم و از روی سکوها بازی را می‌بینم؛ شاید اینگونه بهتر بتوانیم بازی تیمم را مشاهده کنم. خوشبختانه بازیکنان تیم ما شرایط روحی خیلی خوبی دارند و چون ابتدای فصل است مشکل مالی نداریم.

    وی بیان کرد: خوشبختانه امسال تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان ما بسیار باانگیزه هستند؛ امیدوارم بتوانیم نتایج ایده‌آلی کسب کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

    دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

    تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب یک امتیاز در مکان‌های دهم و یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *