×
آخرین اخبار

متفاوت بودن بودجه سال ۱۴۰۰ تبریز نسبت به سال های قبل

  • کد نوشته: 46973
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۸
  • 476 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، مرتضی موحدنیا در حاشیه جلسه ستاد عالی تدوین بودجه سال آینده شهرداری تبریز با اشاره به اینکه پروژه های شاخص عمرانی بر اساس درخواست عموم شهروندان در حال اجراست، افزود: تا پایان سال ۱۴۰۰ این پروژه به بهره برداری می رسند. وی همچنین بر اجرا و تکمیل پروژه های سال […]

    متفاوت بودن بودجه سال ۱۴۰۰ تبریز نسبت به سال های قبل

    به گزارش دیدگاه نیوز ، مرتضی موحدنیا در حاشیه جلسه ستاد عالی تدوین بودجه سال آینده شهرداری تبریز با اشاره به اینکه پروژه های شاخص عمرانی بر اساس درخواست عموم شهروندان در حال اجراست، افزود: تا پایان سال ۱۴۰۰ این پروژه به بهره برداری می رسند.

    وی همچنین بر اجرا و تکمیل پروژه های سال آینده همزمان با پروژه های نا تمام در راستای برنامه راهبردی تاکید کرد و گفت: سال ۱۴۰۰ سپهر اجرای پروژه های عمرانی در شهر تبریز است و مدیریت شهری بر تحقق این هدف تاکید دارد.

    موحدنیا تصریح کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تبریز متفاوت تر از سال های قبل به لحاظ شرایط اقتصادی ناشی از بحران کرونا خواهد بود و در همین راستا با توسعه زیر ساخت های مطالعاتی برنامه راهبردی تدوین کرده ایم و قصد داریم کمترین تاثیر پذیری از شرایط اقتصادی را تجربه کنیم.

    وی  با بیان اینکه شهردار تبریز بر برنامه محوری، شفافیت، قابل ارزیابی با برنامه راهبردی و حذف سلایق مدیریتی در ت دوین بودجه تاکید دارد، متذکر شد: روند تدوین بودجه سال آینده در حال اجراست و توجه به نیاز های شهروندان در اولویت مباحث جلسات ستاد عالی تدوین بودجه قرار دارد.

    معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز  با تاکید بر سه ویژگی مهم بودجه سال آینده، عنوان کرد: بخش عمده ای از بودجه سال ۱۴۰۰ بر اساس پیشنهادات شهروندان تدوین می شود و تابع برنامه ۵ ساله راهبردی خواهد بود.

    موحدنیا توجه ویژه به باز آفرینی شهری در کنار رویکرد انقباضی بودجه جاری با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی را از دیگر ویژگی های بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تبریز دانست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *