×
آخرین اخبار

لیگ قهرمانان اروپا؛ صدرنشینی پورتو در شب درخشش طارمی

  • کد نوشته: 103419
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۱
  • 122 بازدید
  • تهران-یرنا- تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی نقش موثری در برتری تیمش داشت، اتلتیکومادرید را از رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف کرد.

    لیگ قهرمانان اروپا؛ صدرنشینی پورتو در شب درخشش طارمی

    به گزارش دیدگاه نیوز، از گروه B لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ سه‌شنبه شب و از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه، پورتو در خانه پذیرای اتلتیکومادرید اسپانیا بود. یاران مهدی طارمی که تا قبل از این بازی با ۹ امتیاز بعد از تیم کلوب بروژ قرار داشتند در این دیدار به مصاف نماینده اسپانیا رفتند که از ۵ دیدار قبلی، ۵ امتیاز کسب کرده و در رده سوم گروه جای داشت.

    پورتو که در ۵ بازی اخیر خود برابر اتلتیکو پیروز نشده بود در این بازی به دنبال اثبات شایستگی‌های خود بود. مهدی طارمی در همان دقایق ابتدایی و در پنجمین دقیقه بازی پورتو را پیش انداخت تا در آستانه جام‌جهانی برای مدافعان تیم‌های هم‌گروهی ایران خط و نشان بکشد.لیگ قهرمانان اروپا؛ صدرنشینی پورتو در شب درخشش طارمی

    در دقیقه ۲۴ استفان اوستاکویو بازهم برای پورتو گلزنی کرد تا اتلتیکو مادرید ۲ بر صفر عقب بیفتد. در نیمه دوم و در لحظات پایانی بازی اتلتیکومادرید یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما این گل مانع حذف شاگردان دیگو سیمئونه نشد تا آنها مغلوب بزرگ این گروه لقب بگیرند.

    در دیگر بازی همزمان امشب و از همین گروه تیم شگفتی‌ساز و صدرنشین کلوب بروژ به مصاف بایرلورکوزن آلمان رفت. بروژ که از ۵ بازی قبلی خود ۳ برد،‌ یک تساوی و یک شکست را در کارنامه ثبت کرده و با ۱۰ امتیاز صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده بود، امشب در دیداری تشریفاتی برابر نماینده آلمان به میدان رفت. 

    بروژ که در ۲ دیدار قبلی خود برابر لورکوزن شکست نخورده بود، در این دیدار نیز می‌خواست حقانیت خود را به اثبات برساند تا نشان بدهد بردها و موفقیت‌های این تیم در لیگ قهرمانان اروپا تصادفی نبوده و این تیم قابلیت‌های بسیاری دارد. جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم بدون گل خاتمه یافت.

    نماینده آلمان نیز با این نتیجه به لیگ اروپا رفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.