×
آخرین اخبار

لیگ برتر کشتی فرنگی از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار است

  • کد نوشته: 107635
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۵
  • 173 بازدید
  • اهواز – خبر روز – رییس سازمان لیگ کشتی کشور معتقد است که فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار بوده و همه کشتی گیران مطرح در رقابت ها حضور دارند.

    لیگ برتر کشتی فرنگی از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار است

    به گزارش دیدگاه نیوز حمید یاری جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی در آبان ماه، مسابقات لیگ با تاخیر آغاز شد به همین دلیل بازی ها را فشرده برگزار کردیم.

    وی افزود: هفت تیم در رقابت های لیگ برتر حضور دارند و شاهد رقابت خوبی بین برخی از کشتی گیران هستیم همچنین این فرصت ایجاد شده تا برخی از کشتی گیران جوان در رقابت با بزرگان کشتی فرنگی کشور کسب تجربه کنند.

    رییس سازمان لیگ کشتی گفت: رقابت های لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور بعد از هفت سال با حضور ۱۶ تیم برگزار شد که چکیده این رقابت ها به مسابقات لیگ برتر راه یافتند.

    وی در خصوص میزبانی باشگاه فولاد خوزستان از مرحله نهایی این مسابقات گفت: ما فینال رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد را در تهران برگزار کردیم از طرفی قرار است هفته آینده جلسه ای با حضور رییس فدراسیون برگزار کرده و میزبان مرحله نهایی مشخص شود. احتمالا روز ۲۵ آذرماه فینال مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

    یاری گفت: سالن شهدای هفتم تیر به خوبی بازسازی شده و از شرایط خوبی برای میزبانی رقابت ها برخوردار است. ابتدا باید دید چه تیم هایی به دیدار نهایی و نیمه نهایی صعود می کنند آن موقع با توجه به درخواست تیم ها، برنامه ریزی لازم برای مکان دیدار نهایی انجام می شود اگرچه سعی می کنیم بازی فینال در یک زمین بی طرف برگزار شود.

    وی در خصوص اعتراض برخی از مربیان به نحوه قضاوت ها افزود: به نظر مربیان احترام می گذاریم اما اگر اشتباهی از سوی داوران رخ داده قطعا سهوی است. قوانین در کشتی فرنگی نسبت به آزاد متفاوت بوده و دست داوران بازتر است به همین دلیل شاید برخی مواقع سلیقه ای عمل شود.

    رییس سازمان لیگ گفت: سعی کردیم بهترین داوران را برای لیگ انتخاب کنیم تا کمترین اشتباه راه داشته باشند و همان طور که می بینید آقای مصلایی پور رییس کمیته داوران در این مسابقات حضور دارد.

    در هفته دوم رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور تیم های شهرداری مسجدسلیمان و سازین سعید اندیمشک برابر تیم های دانشگاه آزاد قم و سپاهان اصفهان مغلوب شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.