×
آخرین اخبار

لیگ برتر فوتبال / استقلال ۱ – نفت مسجد سلیمان ۰

  • کد نوشته: 66964
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۹
  • 313 بازدید
  • استقلال در دیداری سرد و کم موقعیت، توانست یک حریف دیگر خود را از پیش روی بردارد و مجیدی با وجود تمام مشکلات، روند خوب تیمش را حفظ کرد. به گزارش دیدگاه نیوز ، در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت. در این […]

    لیگ برتر فوتبال / استقلال ۱ – نفت مسجد سلیمان ۰

    استقلال در دیداری سرد و کم موقعیت، توانست یک حریف دیگر خود را از پیش روی بردارد و مجیدی با وجود تمام مشکلات، روند خوب تیمش را حفظ کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت. در این بازی استقلال خیلی زود توسط بازیکن جوانش به گل رسید. پاس خوب رضاوند به خاقانی رسید و ضربه بغل پای این بازیکن به زیبایی درون دروازه کرمانشاهی جای گرفت.

    در ادامه بازی روند سرد و کم موقعیتی را سپری کرد و تنها فرصت های جدی بازی، شوت عباس بوعذار بود که به تیر دروازه مظاهری برخورد کرد و موقعیت بعدی شوت مهدی قایدی از درون محوطه جریمه بود که توسط کرمانشاهی سنگربان نفت مسجدسلیمان دفع شد.

    در نهایت این بازی با همان تک گل به سود آبی پوشان به پایان رسید تا مجیدی در یک رقابت حیثیتی که با محمود فکری داشت، سربلند بیرون بیاید. استقلال توانست به روند خوب خودش ادامه دهد و هواداران این تیم به جام حذفی بیش از پیش امیدوار شدند. فکری هم خوش شانس بود که رقبایش یعنی ذوب آهن و سایپا در رسیدن به پیروزی ناکام بودند تا نفت مسجدسلیمان همچنان بیشترین شانس را برای بقا داشته باشد.

    بازی از هفته بیستم و هشتم رقابت های لیگ برتر ایران؛ شنبه: ۲۹/۰۴/۱۴۰۰ ؛ ساعت: ۲۱:۱۵
    استادیوم: آزادی تهران / بدون تماشاگر
    داور: محمد حسین ترابیان / کمک ها: حسن انتظاری و محمد صالح عرب آبادی؛ داور چهارم: سعید رحیمی مقدم / ناظر داوری: علیرضا یزدانی

     

    ترکیب استقلال:

    رشید مظاهری
    محمد دانشگر
    سیاوش یزدانی
    محمد نادری
    مهدی مهدی پور (۹۰- سعید مهری)
    سبحان خاقانی (۴۶- سیداحمد موسوی)
    فرشید اسماعیلی (۸۵- داریوش شجاعیان)
    آرش رضاوند (۶۱- مسعود ریگی)
    بابک مرادی
    آرمان رمضانی (۴۶- ارسلان مطهری)
    مهدی قایدی

    سرمربی: فرهاد مجیدی

     

    ترکیب نفت مسجدسلیمان:

    فرهاد مجدکرمانشاهی
    سیروان قربانی
    بهروز نوروزی‌فرد
    سعید کریمی
    مهران امیری
    سجاد جعفری
    مسلم مجدمی
    محمد بلبلی (۷۵- محمدمهدی محبی)
    فرید بهزادی کریمی (۸۳- عباس بوعذار)
    ساسان حسینی

    میرهادی میر جوان (۸۳- فردین رابط)

    سرمربی: محمود فکری

     

    کارت زرد:

    میرهادی میرجوان (۶۴) ساسان حسینی (۷۳)

     

    شرح گل ها:

    استقلال یک – نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه ۷: سبحان خاقانی): حرکت تیمی استقلالی ها و پاس آرش رضاوند در گوشه محوطه جریمه به سبحان خاقانی رسید که ضربه بغل پا و زیبای این بازیکن به گوشه دروازه رفت و گل نخست بازی به ثمر رسید.

     

    لحظات حساس:

    دقیقه ۳۷: یک ارسال به روی دروازه به سیروان قربانی مدافع پیش تاخته نفتی ها رسید که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

    دقیقه ۴۵+۱: یک ارسال به روی دروازه با اشتباه سیاوش یزدانی همراه شد و توپ به فرید بهزادی کریمی رسید ولی این بازیکن قادر به کنترل توپ نبود و خود یزدانی توپ را دفع کرد که ضربه یزدانی به مجدمی رسید و شوت این بازیکن با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.

    دقیقه ۵۳: پاس در عمق ساسان حسینی به میرجوان رسید که نادری توانست توپ را کنترل کند ولی دفع توپ مدافع آبی پوشان بد بود و توپ به فرید بهزادی کریمی رسید و در حالیکه حسینی از دروازه بیرون آمده بود، ضربه چیپ بهزادی کریمی به شکل خطرناکی روی دروازه این تیم فرود آمد.

    دقیقه ۶۰: حرکت انفرادی و زیبای قایدی با جا گذاشتن چند مدافع میهمان همراه شد که شوت محکم این بازیکن را کرمانشاهی دروازه بان مسجدسلیمانی ها دفع کرد و توپ برگشتی را اسماعیلی از دست داد.

    دقیقه ۶۶: بازیکنان استقلال توسط بابک مرادی و سیداحمد موسوی دوبار فرصت شوت زنی داشتند تا دروازه نفت را تهدید کنند ولی ابتدا تک روی مرادی و سپس تعلل موسوی در شوت زدن باعث شد پاس خوب قایدی به این بازیکن از دست برود.

    دقیقه ۷۵: شوت فرشید اسماعیلی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.
    دقیقه ۸۱: ارسلان مطهری درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن را کرمانشاهی در اختیار گرفت.

    دقیقه ۸۳: عباس بوعذار در بدو ورود پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت و با اولین لمس توپ، ضربه اش را به سمت دروازه استقلال زد که توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد.

     

    در حاشیه:

    * نام شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی پوشان در لیست این تیم برای بازی با نفت مسجدسلیمان حضور ندارد.
    * پیش از آغاز بازی، بازیکنان استقلال به سمت نیمکت حریف رفته و با محمود فکری به خوش و بش پرداختند.

    * بازیکنان استقلال پیش از آغاز بازی، با پیراهنی که تصویر عارف غلامی بر روی آن است وارد زمین شدند. غلامی در بازی با پرسپولیس دچار پارگی رباط صلیبی شد.

    * کودک سبزواری هوادار استقلال که فیلم آزار او توسط برخی در فضای مجازی پیچیده بود، در ورزشگاه حضور دارد و به کانون مشوقین برای طراحی طرح موزاییکی کمک کرد. او همچنین به رختکن استقلال رفت و مورد استقبال فرهاد مجیدی و بازیکنان قرار گرفت. کانال باشگاه استقلال در توضیح حضور این کودک نوشت: محمدمهدی بخشی هوادار تیم فوتبال استقلال و امیرعلی پسرخاله‌اش میهمان امروز رختکن آبی‌‌پوشان پیش از مصاف با نفت مسجدسلیمان بودند. محمدمهدی که با گفتن «من تیمم را نمی‌فروشم» علاقه‌اش به استقلال را نشان داده بود، بعد از حضور در رختکن استقلال با استقبال گرم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال روبه‌رو شد و در ادامه بازیکنان استقلال با دست زدن برای او، از وی تقدیر کردند.
    * محمدحسین مرادمند مدافع تیم استقلال به دلیل مصدومیت از لیست ۱۸ نفره آبی‌پوشان خط خورد. همچنین شیخ دیاباته با تصمیم مجیدی در لیست آبی‌پوشان قرار نگرفت. 
    * سیدحسین حسینی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، سینا خادم‌پور، سیداحمد موسوی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، سعید مهری و ارسلان مطهری نیمکت‌نشینان استقلال برای این دیدار هستند. 
    * فرهاد مجیدی و محمود فکری پیش از آغاز بازی با یکدیگر خوش و بش کردند. تمام بازیکنان استقلال نیز به سمت سرمربی نفت مسجدسلیمان رفتند و برای ورود به زمین از او رخصت گرفتند. فکری در نیم‌فصل اول سرمربی استقلال بود که جای خود را به مجیدی داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *