×
آخرین اخبار

لغو نوبت‌های رسیدگی به پرونده‌های قضایی در خوزستان به خاطر کرونا

  • کد نوشته: 21101
  • ۱۳۹۸-۱۲-۱۵
  • 387 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش تراکم جمعیت مقرر شد از هفته آینده تمامی نوبت‌های رسیدگی به پرونده‌های قضایی در محاکم قضایی خوزستان تا پایان فرودین سال ۱۳۹۹ لغو شوند. حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی شامگاه چهارشنبه در گفت و […]

    لغو نوبت‌های رسیدگی به پرونده‌های قضایی در خوزستان به خاطر کرونا

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش تراکم جمعیت مقرر شد از هفته آینده تمامی نوبت‌های رسیدگی به پرونده‌های قضایی در محاکم قضایی خوزستان تا پایان فرودین سال ۱۳۹۹ لغو شوند.

    حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کسانی که پرونده قضایی دارند و از آنها دعوت شده یا تعیین وقت برای آنان صورت گرفته تا پایان فروردین سال ۱۳۹۹ نیاز به حضور در دادگستری ندارند.

    وی تاکید کرد:  اگر مواردی یا مساله ای در خصوص پرونده های جاری وجود داشته باشد نیروی کشیک در تمامی دادگستری های سطح استان قرار داده شده است.

    رییس کل دادگستری استان خوزستان به مردم توصیه کرد تا جایی که می توانند به محاکم  قضایی مراجعه نکنند چرا که ویروس کرونا بسیار مسری است و سرعت شیوع آن بالاست و با حضور یک فرد مبتلا امکان سرایت آن به افراد زیادتری وجود دارد.

    برخورد بی رحمانه در انتظار سودجویان کرونا

    وی با اشاره به اقداماتی که در سطح استان برای مقابله با این ویروس صورت گرفته گفت:  برخی افراد اقدامات سودجویانه در این زمینه انجام می دهند لذا بدانند که دادگستری استان برخورد جدی و بی رحمانه با آنها خواهد داشت و مجازات بسیار سنگینی در انتظار  آنها است.

    مرادی ادامه داد: مواد ضدعفونی و دیگر اقلام کشف شده از سودجویان به بخش درمان تحویل داده می شود تا مورد استفاده قرار گیرد.

    به گفته  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از زمان شروع اپیدمی ویروس کرونا در استان تاکنون ۵۰ مورد ابتلای قطعی در استان خوزستان به ثبت رسیده است که ۱۲ نفر از آنان فوت شده‌اند.

    کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون بیش از سه درصد گزارش نشده است.

    این ویروس که به تازگی با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و در حال حاضر تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *