×
آخرین اخبار

لبنان| بیانیه حزب‌الله در محکومیت هتاکی وقیحانه فرانسه به ساحت پیامبر گرامی اسلام

  • کد نوشته: 39709
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۵
  • 259 بازدید
  • جنبش حزب‌الله بیانیه‌ای در محکومیت هتاکی وقیحانه فرانسه به ساحت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلوات الله علیه و آله صادر کرد. به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از شبکه المیادین، در بیانیه حزب الله آمده است که اهانت عامدانه به رسول الله(ص) و موضع رسمی فرانسه در حمایت از این هتاکی را که عامل […]

    لبنان| بیانیه حزب‌الله در محکومیت هتاکی وقیحانه فرانسه به ساحت پیامبر گرامی اسلام

    جنبش حزب‌الله بیانیه‌ای در محکومیت هتاکی وقیحانه فرانسه به ساحت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلوات الله علیه و آله صادر کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از شبکه المیادین، در بیانیه حزب الله آمده است که اهانت عامدانه به رسول الله(ص) و موضع رسمی فرانسه در حمایت از این هتاکی را که عامل تشویق این اهانت خطرناک است، محکوم می‌کنیم.

    این بیانیه افزود از اهانت مجدد به ساحت رسول گرامی اسلام و احساسات نفرت پراکنی علیه اسلام و مسلمانان ابراز تاسف می‌‌کنیم.

    حزب الله هتاکی مجدد فرانسوی‌ها به مقدسات اسلامی را جریحه دار کردن احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان از جمله اقلیت مسلمان و عرب ساکن اروپا به ویژه کشور فرانسه قلمداد کرد.

    این جنبش خاطر نشان کرد تمام  ادعاهای دروغین مبنی بر آزادی بیان و عقیده نمی‌تواند توجیه کننده تعدی و جسارت غیر قابل قبول به ساحت رسول گرامی اسلام باشد.

    حزب الله افزود از مقامات فرانسوی می‌خواهیم به منطق و دوراندیشی و احترام صریح به ادیان و ارزش های دینی بازگردند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *