×
آخرین اخبار

لاوروف: حضور آمریکا در سوریه ربطی به مبارزه با داعش ندارد

  • کد نوشته: 9523
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۸
  • 963 بازدید
  • دیدگاه نیوز / وزیر خارجه روسیه گفت که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه به مبارزه با داعش ارتباطی ندارد. به گزارش المنار، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه طی سخنانی در شهر سوچی گفت که آمریکا هدف واقعی خود از حضور نیروهایش در سوریه را آشکار کرد. وی افزود: ظاهرا آمریکایی‌ها برای تجزیه سوریه […]

    لاوروف: حضور آمریکا در سوریه ربطی به مبارزه با داعش ندارد

    دیدگاه نیوز / وزیر خارجه روسیه گفت که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه به مبارزه با داعش ارتباطی ندارد.

    به گزارش المنار، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه طی سخنانی در شهر سوچی گفت که آمریکا هدف واقعی خود از حضور نیروهایش در سوریه را آشکار کرد.
    وی افزود: ظاهرا آمریکایی‌ها برای تجزیه سوریه تلاش می‌کنند، آن‌ها به سادگی از تاکیدات قبلی خود مبنی بر اینکه تنها هدف حضور آن‌ها در سوریه بدون درخواست دولت قانونی این کشور مبارزه با داعش و شکست آن است، دست برداشتند و الان می‌گویند که آن‌ها در سوریه باقی خواهند ماند تا مطمئن شوند که حل و فصل سیاسی در این کشور آغاز شده است.
    آمریکا اخیرا برای توجیه حضور خود در سوریه به بهانه‌هایی واهی متوسل می‌شود، گاهی بهانه این کشور برای ادامه حضور در سوریه مبارزه با داعش و گاهی احراز پیشرفت در روند سیاسی سوریه است.
    سوریه بارها تاکید کرده است که حضور نیروهای آمریکایی‌ یا هرگونه حضور نظامی بیگانه بدون موافقت دولت این کشور، تجاوز به حاکمیت سوریه و نقض آشکار منشور و اصول سازمان ملل متحد است.
    دولت سوریه همچنین خواستار خروج فوری و بدون قید و شرط نیروهای آمریکایی از این کشور است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *