×
آخرین اخبار

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید ملک و باغ

  • کد نوشته: 16938
  • ۱۳۹۸-۰۵-۰۶
  • 665 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با وعده دروغین خرید ملک و باغ مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال را کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. سردار “حیدر عباس زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت نیابت قضائی از استان آذربایجان شرقی درخصوص انجام تحقیقات و شناسایی متهم به کلاهبرداری […]

    کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید ملک و باغ
    به گزارش دیدگاه نیوز؛ فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با وعده دروغین خرید ملک و باغ مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال را کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

    سردار “حیدر عباس زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت نیابت قضائی از استان آذربایجان شرقی درخصوص انجام تحقیقات و شناسایی متهم به کلاهبرداری به پلیس امنیت عمومی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

    این مقام ارشد انتظامی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس شهرستان ماهشهر با تحقیقات تخصصی دریافتند که فردی با وعده خرید ملک و باغ از ۳ نفر در استان آذربایجان شرقی و یک نفر در شهرستان ماهشهر کلاهبرداری کرده است.

    سردار عباس زاده بیان داشت: با تکمیل تحقیقات ماموران پلیس و رصد اطلاعاتی، محل اختفای متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

    فرمانده انتظامی خوزستان درخصوص شیوه و شگرد کلاهبرداری های صورت گرفته اظهار داشت: متهم با جلب اعتماد به شیوه و شگردهای متقلبانه و جعل عنوان کارمند یکی از شرکت های خصوصی اقدام به خرید میوه جات از قبیل؛ زردآلو و گیلاس با ضمانت نامه های جعلی بانکی می کرد.

    وی با اشاره به اینکه مال باختگان پس از اطلاع از جعلی بودن ضمانت نامه های بانکی و درخواست پول خود از فرد کلاهبردار به ازای محصولات آنان، افزود: کلاهبردار فوق که دستش رو می شود سعی می کند با دادن وعده های دروغین از قبیل خرید ملک و باغ به مال باختگان آنان را متقاعد کند اما پس از مدتی متواری می شود و در نهایت مال باختگان اقدام به شکایت از متهم می کنند.

    سردار عباس زاده با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های پلیس تاکنون به کلاهبرداری از ۴ نفر به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرده است، از شهروندان خواست: به افراد ناشناس که با وعده انجام معاملات سود آور و با ظاهری فریبنده و یا تبلیغات گمراه کننده قصد اخذ سرمایه شما را دارند، اعتماد نکنید و در صورت مواجه شدن با این افراد، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    منبع: پايگاه خبري پليس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *