×
آخرین اخبار

قیمت سکه برگشت/ معاملات بازار به چه سمتی می‌رود؟

  • کد نوشته: 99303
  • ۱۴۰۱-۰۷-۱۹
  • 171 بازدید
  • قیمت طلا امروز متاثر از بازار دلار برخلاف روزهای ابتدایی هفته جاری صعودی بود. امروز سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ قیمت سکه طرح قدیم به نرخ ۱۴ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان رسید.

    قیمت سکه برگشت/ معاملات بازار به چه سمتی می‌رود؟

    به گزارش دیدگاه نیوز قیمت سکه امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۱ متاثر از نوسانات قیمت دلار روند صعودی داشت. رشد ۱۰۱ هزار تومانی سکه طرح جدید در مقایسه با روز قبل حاکی از تاثیر افزایش قیمت دلار بر بازار این فلز گران‌بها است.

    قیمت تمام سکه طرح قدیم هم امروز به ۱۴ میلیون تومان رسید. قیمت نیم سکه ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه ۵ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان بود. سکه گرمی هم با قیمت سه میلیون تومان معامله شد.

    ۱۹ مهرماه، حباب سکه طرح جدید دو میلیون تومان، حباب نیم سکه یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و حباب ربع سکه هم یک میلیون و ۹۶۸ هزار تومان بود.

    ثبات در بازار طلا

    جواد فلاحیان، کارشناس بازارهای مالی در خصوص پیش‌بینی قیمت طلا در روزهای آینده به دیدگاه نیوز گفت: به دلیل همبستگی که بازار طلا و سکه با دلار دارد در روزهای آینده بازار باثباتی خواهیم داشت هر چند ممکن است بازار طلا به دلیل ریزش قیمت‌های جهانی، انس طلا و حبابی که روی قیمت طلا وجود دارد نوسانات بیشتری داشته باشد.

    امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی به قیمت یک هزار و ۶۶۳ دلار رسید که نسبت به روز گذشته ۰/۰۴ درصد رشد داشته است. همچنین هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار داخل با پنج هزار و ۵۰۰ تومان رشد نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۳۵۹ هزار تومان رسید. هر مثقال طلا ۱۸ عیار نیز با ۲۶ هزار تومان افزایش نسبت به روز قبل، پنج میلیون و ۸۸۷ هزار تومان معامله شد.

    قیمت سکه امامی نیز متاثر از بازار با رشد ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز دوشنبه به ۱۴ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل ۰/۰۹ درصد رشد داشته است.

    نیم سکه امروز با قیمت هشت میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، ربع سکه  پنج میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز سه میلیون و ۶۲ هزار تومان در بازار معامله شدند.

    امروز در بازار آزاد قیمت دلار به بالاترین نرخ خود در طول هفته جاری رسید. نرخ ۳۲ هزار و ۸۱۲ هزار تومان بالاترین سطح قیمتی این اسکناس آمریکایی در هفته سوم مهر ماه بود. این رشد ۳۰۶ هزار تومانی بر بازار طلا نیز اثر مستقیم داشت و  قیمت این فلز زرد امروز از بازار داخلی دلار تاثیر بیشتری گرفت تا از نرخ انس جهانی!

    با وجود پیش‌بینی فعالان بازار مبنی بر بازار نزولی طلا در روزهای آتی باید دید قیمت این فلز گران‌بها در روزهای پیش‌رو چه مسیری را طی می‌کند؟

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.