×
آخرین اخبار

قهرمانی پیکان در لیگ برتر والیبال زنان

  • کد نوشته: 117154
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۱
  • 100 بازدید
  • در فینال لیگ والیبال زنان، پیکان با پیروزی مقابل سریک به قهرمانی رسید.

    قهرمانی پیکان در لیگ برتر والیبال زنان

    فینال لیگ برتر والیبال زنان جمعه، ۲۱ بهمن، از ساعت ۱۴ در سالن فدراسیون والیبال بین تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد برگزار شد.

    در پایان این دیدار، پیکان موفق شد با پیروزی سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۳۰ بر ۲۸) قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان را به دست بیاورد.

    پیکان دو ست اول این مسابقه با اختلاف امتیاز برد اما سریک در ست سوم نسبت به دو ست قبل خود عملکرد بهتری داشت. با این حال در نهایت ۳۰ بر ۲۸ پیکان برنده شد.

    هر دو تیم بازیکنان ملی‌پوش خود را در این دیدار به کار گرفته بودند. در پیکان بازیکنانی چون مائده برهانی، پوران زارع و مهسا کدخدا توانستند در دو ست اول با حریف خود اختلاف امتیاز ایجاد کنند. در ترکیب تیم سریک نیست آیتک سلامت، سودابه‌باقرپور و شبنم علیخانی حضور داشتند که از ملی‌پوشان والیبال ایران هستند.

    در این دیدار که مجوز حضور ۳۰درصدی تماشاگران صادر شده بود، تعدادی از هواداران هر دو تیم در سالن حضور داشتند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

    مریم کاظمی‌پور، معاون ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، و مهین فرهادی‌زاد، نایب‌رییس کمیته ملی المپیک، هم در سالن حضور داشتند و این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *