×
آخرین اخبار

قربانی جوان: دستور قتل داشتند! گفتند قبرش آماده است

  • کد نوشته: 1129
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۲
  • 796 بازدید
  • مرد جوانی پس از ربوده شدن در بیابان های خلوت به طرز هولناکی و با بریده شدن گلویش تا یک قدمی مرگ پیش رفت اما با یک معجزه به زندگی بازگشت.

    قربانی جوان: دستور قتل داشتند! گفتند قبرش آماده است

    به گزارش دیدگاه نیوز، چندی پیش مرد جوانی در خانه اش در حال استراحت بود که صدای زنگ خانه به صدا در آمد و مردی ناشناس از او خواست تا خودروی شاسی بلندش را که در خیابان پارک کرده بود جابه جا کند.

    این مرد که نمی دانست چه سرنوشتی در انتظارش است به جلو در خانه رفت و زمانیکه قصد داشت سوار بر خودروی بی. ام . و شاسی بلند شود چند مرد که قمه به دست داشتند به او حمله کردند و یکی از مردان ابتدا انگشت دست این مرد را هدف قرار داد.

    همایون که شوکه شده بود با تهدید مردان قمه کش سوار بر خودرویش شد و در حالیکه سرش زیر صندلی بود خودرو شروع به حرکت کرد.

    همایون ترسیده بود و از مردان غریبه می خواست که با او کاری نداشته باشند و حتی پیشنهاد داد که یک برگ چک ۲۰۰ میلیون تومانی همراهش است و آن را در اختیار مردان غریبه و خشن قرار داد اما آنها چک میلیونی را قبول نکردند.

    خودروی لوکس به سرعت حرکت می کرد تا اینکه گوشی موبایل یکی از مردان به صدا در آمد و همایون در حالیکه به مردان خشن التماس می کرد شنید که دستور مرگ و دفن کردن او صادر شده است و مردی که گوشی موبایل در دستش بود گفت که قبرش را آماده کرده اند.

    ۴ ساعت از ماجرای آدم ربایی همایون می گذشت تا اینکه خودرو در بیابان توقف کرد و مردان با کتک کاری همایون را از خودرو بیرون کشیدند و وی را هدف ضربات چاقو قرار دادند و یکی از مردان که قصد کشتن داشت ضرباتی به گلوی همایون زد.

    همایون غرق خون روی زمین افتاد اما مردان غریبه دست بردار نبودند و یکی از آنها طناب را از دست وپای همایون باز کرد و آن را دور گردن وی انداخت و پس از خفه کردن مرد جوان با چاقو اقدام به بریدن گلوی همایون کرد و در حالیکه فکر می کردند طعمه شان تسلیم مرگ شده او را در بیابان رها کردند وسوار بر خودروی لوکس پا به فرار گذاشتند.

    همایون که خونریزی زیادی داشت سعی داشت خودش را کشان کشان به جاده برساند که بی هوش شد و هنوز لحظاتی نگذشته بود که صدای خودروی کامیونی به گوشش رسید و آرام چشمانش را باز کرد و همه قدرتی را که داشت به دستانش داد و توانست به آرامی دستش را بالا بیاورد و راننده کامیون با دیدن این صحنه در کنار جاده توقف کرد و همایون را که با مرگ دست پنجه نرم می کرد به یکی از بیمارستان های یکی ازشهرهای مرکزی کشور رساند.

    همایون که گردنش بریده شده بود و خونریزی زیادی داشت خیلی زود به اتاق عمل منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت و این مرد به طرز معجزه آسایی که از مرگ نجات پیدا کرده بود وقتی روی پاهایش ایستاد به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از سناریوی وحشت پرده برداشت و گفت: آنها تصور می کردند که من بر اثر شدت جراحات جان خودم را از دست می دهم. نمی دانم انگیزه آنها از این کار چه بود اما مردان ناشناس حتی چک ۲۰۰ میلیون تومانی که با من بود را سرقت نکردند. آنها بعد از رهایی ام، با خودروی من فرار کردند.

    بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران وقتی در برابر اظهارات همایون قرار گرفت دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عاملان این سناریوی هولناک وارد عمل شوند.

    کاراگاهان در گام نخست شماره پلاک خودروی بی. ام . و همایون را در اختیار تیم های پلیسی قرار دادند و خیلی زود مشخص شد که مردان خشن خودروی لوکس را در کنار یکی از بزرگراه ها رها کرده اند.

    با توجه به اطلاعاتی که همایون در اختیار پلیس قرار داده بود مشخص شد که آدم رباها قصد اخاذی یا سرقت نداشته اند و تنها انگیزه آنها در این پرونده قتل همایون بوده است.

    تجسس های فنی ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق به شناسایی یکی از مردان خشن شد و در عملیاتی غافلگیرانه این مرد در محاصره ماموران تسلیم شد.

    این مرد در اعترافاتش گفت: من در میان راه از همدستانم جدا شدم و نمی دانم آنها پس از رفتن من با همایون چه کرده اند و دیگر اطلاعاتی از او ندارم.

    همایون به ماموران گفت: این مرد همان کسی است که در میان راه از خودرو پیاده شد و زمانیکه همدستانش مرا با ضربات چاقو هدف قرار می دادند در بین آنها نبود.

    بنا به این گزارش، در حالیکه یکی از متهمان در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد تجسس های فنی برای دستگیری عاملان اصلی این پرونده جنایی و افشای راز آنها ادامه دارد.

     
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *