×
آخرین اخبار

قدردانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از موکب داران اربعین

  • کد نوشته: 96055
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۷
  • 287 بازدید
  • اهواز – خبر روز – رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در پیامی از مدیران ، خادمان موکب‌های اربعین و خیران در خدمت به زایران اربعین حسینی تلاش و مجاهدت داشتند قدردانی کرد.

    قدردانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از موکب داران اربعین

    به گزارش روز یکشنبه دیدگاه نیوز حجت الاسلام سیدمحمود موسوی در این پیام آورده است: اربعین میعادگاه عاشقان و عارفان و دلسوختگان اهل بیت(ع) و همچنین میقات و لشکرگاه حضرت ولی عصر (عج) برای تحقق و آمادگی حکومت جهانی اسلام در عصر حاضر است.

    “راه امام حسین (ع) نماد وحدت امت اسلامی است، در حرکت حماسی اربعین از کشورها و مذاهب و ادیان مختلف حضور دارند و این نشان می‌دهد که این مسیر، همه ما را به وحدت اسلامی و انسانی رهنمود می‌کند.”

    رییس کمیته جذب مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان در بخش دیگری از این پیام آورده است: حماسه حضور بی ‌نظیر مردمی درکنگره عظیم اربعین حسینی همه ساله به همراه حماسه حضور موکب های مردمی خدمت رسان به زایران حضرت اباعبداله الحسین‌ (ع)، نمایش صحنه ایثار، عشق ، عاطفه و محبت بین مسلمین و دلدادگان آن حضرت است.

    “بدون شک توفیق خدمت به اهلبیت عصمت و طهارت (ع) و در این راه نعمت بزرگی است که همگان در پی متنعم گردیدن از آن هستند و برپا کردن خیمه عزای سید الشهدا (ع) و هزینه نمودن جان و مال برای آن حضرت یکی از مهمترین راه های جلب رضایت حق تعالی و سبب نزول رحمت و عامل شفاعت اهل بیت (ع)در قیامت است.”

    این پیام می افزاید:شیفتگان و دلدادگان حضرت سیدالشهداء (ع)و مشتاقان خدمت به زایران آن حضرت در موکب های اربعین حسینی استان خوزستان در سه سال گذشته با وجود خدمات گسترده مردم یاری و خدمت به محرومان و آسیب دیدگان از محدودیت های کرونایی، امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی موجود، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی مشتاقانه خود را برای خادمی زایران اربعین آماده کردند.

    “تلاشها و مجاهدت‌های خالصانه مدیران و خادمان موکب‌های اربعین حسینی که با شور همراه با شعور وعشق حسینی آمیخته است را هیچ کس نمی تواند ارزش گذاری کرده  و از آن قدردانی نماید و اجر و پاداش این خدمات واعمال خالصانه نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط  خواهد بود.

    در این پیام آمده است: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان به عنوان یکی از خادمان آستان مقدس سرور و سالارشهیدان، بر خود لازم می‌داند از زحمات و پشتیبانی تمامی مدیران و خادمان موکب های اربعین حسینی مستقر در عراق ، شلمچه ، چذابه و مسیرهای منتهی به پایانه ها و همچنین هیات‌های مذهبی مساجد، حسینیه ها ، خیران و همه حمایت کنندگان این حماسه بزرگ قدردانی نماید.

    به گزارش دیدگاه نیوز بیش از یک هزار و ۵۰۰ موکب در سراسر خوزستان به ویژه در مرزهای شلمچه و چذابه میزبان زایران اربعین حسینی بودند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *