×
آخرین اخبار

قدرت سکه بازان افزایشی بیشتر می شود؟

  • کد نوشته: 108200
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۰
  • 157 بازدید
  • برخی از فعالان بازار سکه در شرایط فعلی معتقدند با توجه به افزایش قیمت طلا این امر ممکن است موجب تقویت هیجان سکه بازران افزایشی شود و قیمت سکه در بازار امروز مسیر صعود را دنبال کند.

    قدرت سکه بازان افزایشی بیشتر می شود؟

    دیروز هر قطعه سکه امامی در محدوده ۱۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد که در مقایسه با روز سه شنبه تقریبا ۱۰۰ هزار تومان بالا تر بود.

    جهش قیمت طلای جهانی

    قیمت اونس طلا دیروز ۱۱ دلار بالا رفت و در محدوده ۱۷۶۱ دلار نرخ گذاری شد. فلز گران بهای جهانی دیشب به سطح ۱۷۸۰ دلار نزدیک شد.

    پیش بینی قیمت سکه امروز

    برخی از فعالان بازار سکه در شرایط فعلی معتقدند با توجه به افزایش قیمت طلا این امر ممکن است موجب تقویت هیجان سکه بازان افزایشی شود و قیمت سکه در بازار امروز مسیر صعود را دنبال کند.

    از نگاه برخی از تحلیلگران در صورتی که قیمت سکه امروز از مرز ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کند و به ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد ممکن است تقاضای خرید بیشتر شود و سکه به نیمه کانال ۱۷ ممیلیون تومان هم برسد.

    با این حال عده ای از معامله گران با اشاره به حباب سکه می گفتند نرخ سکه در روزهای گذشته یکبار به سطح ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده و بعد تا ابتدای کانال ۱۷ میلیون تومان ریزش کرده است.

    از سوی دیگر برخی از معامله گران هم باور دارند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز مسیر رشد را دنبال کند قدرت سکه بازان افزایشی بیشتر خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *