×
آخرین اخبار

قتل پس از قلیان کشی!

  • کد نوشته: 5451
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۱
  • 688 بازدید
  • عده‌ای جوان، که برای کشیدن قلیان به یک قلیان‌سرای غیرمجاز در منطقۀ مهدی‌آباد مشهد رفته بودند، پس از خروج از این مکان، با یکدیگر درگیر شدند و یک جوان ۲۲ساله با ضربۀ یک شیء برنده به گردنش جان باخت.

    قتل پس از قلیان کشی!

    به گزارش دیدگاه نیوز، چند جوان از محلۀ ابراهیم‌آباد، که برای کشیدن قلیان به منطقۀ مهدی‌آباد مشهد رفته بودند، پس از بیرون آمدن از یک قلیان‌سرای غیرمجاز، به دلیل کل‌کل‌های جوانی، با یکدیگر درگیر شدند.

    در پی این درگیری دسته‌جمعی، یک جوان ۲۲ساله، بر اثر برخورد یک شیء برنده با گردنش، زخمی می‌شود و به علت پاره شدن یکی از شریان‌های اصلی گردنش، جان خود را از دست می‌دهد.

    مأموران کلانتری شهید رجایی مشهد، با حضور در محل، بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد را در جریان می‌گذارند و قاضی میرزایی، با حضور در محل و پس از بررسی‌های میدانی، دستور دستگیری ضاربان را صادر می‌کند.

    سه متهم در ارتباط با این نزاع دسته‌جمعی دستگیر می‌شوند و دو نفر از متهمان، با معرفی دیگر متهم این پرونده، که جوانی ۱۸ساله و تبعۀ خارجی است، او را عامل این جنایت معرفی می‌کنند.

    قاضی میرزایی در حالی شخصاً بازجویی از متهم ۱۸ساله را انجام می‌دهد که این متهم مدعی است او این جنایت را مرتکب نشده است.

    تحقیقات از این افراد در حالی ادامه دارد که آن‌ها در برابر قاضی میرزایی اعتراف کرده‌اند هرچندوقت‌یک‌بار برای کشیدن قلیان به این قلیان‌سرای غیرمجاز می‌رفته‌اند و در روز حادثه، پس از بیرون آمدن، چند جوان، که از اهالی مهدی‌آباد بودند، به آن‌ها گیر داده‌اند که چرا از ابراهیم‌آباد به آنجا رفته‌اند و همین موضوع موجب درگیری میان آن‌ها شده است.

    قاضی ویژۀ قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: «تا رسیدن نتیجۀ پزشکی قانونی دربارۀ علت مرگ، تحقیقات از متهمان ادامه دارد.».

    قاضی با بیان اینکه دستور رسیدگی به این پرونده صادر شده است بیان کرد: «گفته می‌شود این قلیان‌سرای غیرمجاز مجهز به دوربین مداربسته بوده که دستور بررسی فیلم‌های ضبط‌شده نیز داده شده است.»

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *