×
آخرین اخبار

قاتل یک جوان پس از ۸ سال از قصاص رهایی یافت

  • کد نوشته: 8844
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۲
  • 572 بازدید
  • خبر  روز/ ۸ سال پیش به دلیل اختلافات ملکی درگیری در منطقه سردسیری چال بایار در محدوده طسوج شهرستان چرام رخ داد که منجر به قتل یک جوان بنام “وحید دانادوست” شد. بعد از گذشت ۷ سال با بزرگواری و گذشت اولیای دم و پادرمیانی برخی از بزرگان کهگیلویه و بویراحمد از جمله آیت‌الله سید […]

    خبر  روز/ ۸ سال پیش به دلیل اختلافات ملکی درگیری در منطقه سردسیری چال بایار در محدوده طسوج شهرستان چرام رخ داد که منجر به قتل یک جوان بنام “وحید دانادوست” شد.

    بعد از گذشت ۷ سال با بزرگواری و گذشت اولیای دم و پادرمیانی برخی از بزرگان کهگیلویه و بویراحمد از جمله آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس، سردار عوض شهابی‌فر فرمانده اسبق سپاه فتح قاتل محکوم به اعدام از قصاص رهایی یافت.

    به گزارش دیدگاه نیوز در نشست صلح و سازش قتل جوان چرامی آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مقام معظم رهبری در استان، ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام ساجدی معاون فرهنگی دادگستری استان سخنرانی کردند.

    حجت‌الاسلام ساجدی معاون فرهنگی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تایید این خبر گفت: در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان استانی و شهرستانی و برخی ریش سفیدان و معتمدین محلی در مسجد صاحب‌الزمان شهر چرام صلح و سازش انجام شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *