×
آخرین اخبار

فینالیست آسیا در مقابل نفت مسجدسلیمان سر خم کرد

  • کد نوشته: 44772
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۷
  • 542 بازدید
  • سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم و به آنها افتخار می کنم که از جان مایه گذاشتند و مقابل فینالیست آسیا خوب درخشیدند.
    فینالیست آسیا در مقابل نفت مسجدسلیمان سر خم کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز، سیدمجتبی حسینی پنجشنبه شب بعد از بازی با پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: ما آنالیز خوبی از تیم پرسپولیس انجام دادیم و بازیکنانم مقابل یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا پایاپای بازی کردند و اگر تجربه کافی داشتیم، می‌توانستیم به این تیم گل بزنیم.

    وی با بیان اینکه یک هفته مانده به شروع بازی ها حتی یک تیم در اختیار نداشتیم، افزود: این جزو معجزه های فوتبال است که تیمی همچون نفت مسجدسلیمان یک هفته به شروع بازی ها بسته شود اما مقابل تیمی مثل پرسپولیس این طور بازی کند.

    سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ضمن تشکر از فرماندار این شهرستان که با واریز مبالغی به بازیکنان باعث افزایش روحیه تیم شد، گفت: ما ابتدا با سه مدافع بلند قامت بازی کردیم که به خوبی مهاجمان پرسپولیس را مهار کردند؛ همچنین هر ۲ جناح پرسپولیس را از کار انداختیم که جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم.

    وی با بیان اینکه می‌دانستیم که سمت راست حریف قوی است و اکثر حملات‌شان از آن سمت طراحی می‌شود، افزود: مقابل پرسپولیس چشم به ضدحملات داشتیم و در چند مورد هم می‌توانستیم به حریف ضربه بزنیم.

    حسینی با اشاره به اینکه فکر اصلی ما این بود که موقعیت به حریف ندهیم، بیان کرد: ما کمترین موقعیت را به پرسپولیس دادیم و غیر از یک ضربه سر که مهاجم آنها در دقیقه ۹۰ زد هیچ موقعیتی نداشتند.

    وی افزود: امروز جای تماشاگران خیلی خالی بود و حضور پرشور آنها می‌توانست به ما کمک کند؛ امیدوارم در آینده این اتفاق بیافتد و هواداران بتوانند در این راه سخت به ما کمک کنند.

    دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *