×
آخرین اخبار

کنفرانس قبل از بازی با ماشین سازی تبریز؛
فکری: بازی با ماشین‌سازی سخت‌تر از رویارویی با سپاهان و مس رفسنجان است / نظری در مورد دربی ندارم

  • کد نوشته: 60480
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۵
  • 896 بازدید
  • سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان گفت: احساس می‌کنم دیدار با ماشین‌سازی یکی از بازی‌های سخت ما باشد، حتی سخت‌تر از بازی با سپاهان و مس رفسنجان.
    فکری: بازی با ماشین‌سازی سخت‌تر از رویارویی با سپاهان و مس رفسنجان است / نظری در مورد دربی ندارم

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: به نوبه خودم جا دارد که روز فردوسی را به همه فارسی‌زبانان و ایرانیان تبریک بگویم و آرزوی سلامتی برای پیشکسوتان خوب باشگاه استقلال، مهدی پاشازاده، مهدی حاج‌محمد و محسن گروسی که درگیر ویروس کرونا هستند، دارم. ان‌شاءالله این عزیزان هر چه زودتر بهبود پیدا کنند.

    درباره بازی فردا هم باید بگویم، احساس می‌کنم یکی از بازی‌های سخت ما باشد، حتی سخت‌تر از بازی با سپاهان و مس رفسنجان.

    با توجه به اینکه ماشین‌سازی در رده شانزدهم جدول است، حضورش در این کار ما را سخت می‌کند، چون بازیکنان این تیم بدون استرس و ترس بازی می‌کنند و از طرف دیگر در روزهای گذشته تأکید زیادی داشتم که بازیکنان‌مان برای همه تیم‌ها چه تیم صدرنشین و تیم قعرنشین احترام قائل بوده و با تمام وجود آماده باشند.

    وی ادامه داد: خدا را شکر در یکی دو هفته گذشته تمرینات خوبی داشتیم و امیدوارم که بازیکنان ما با همان انگیزه گذشته پرتلاش و دونده ظاهر شوند و بتوانند با توجه به فعل خواستنی که در وجودشان است تا بیشتر دیده شوند و توانایی‌شان را بیشتر به فوتبال ایران نشان دهند، فردا یک بازی خوب انجام دهند و بتوانیم سه امتیاز بازی با ماشین‌سازی را کسب کنیم.
    سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره محروم و مصدومان تیمش در بازی فردا گفت: دو بازیکن ما محروم هستند و ساسان حسینی و مجتبی مقتدایی را در بازی فردا نداریم، ولی بقیه بازیکنان آماده هستند و ان‌شاءالله با تلاش بیشتر بتوانند جایگزین خوبی باشند.
    فکری در مورد برگزاری دربی تهران در روز گذشته، تصریح کرد: صحبت خاصی درباره این بازی ندارم و آرزوی سلامتی برای همه دوستان دارم به ویژه استقلالی‌ها.

    از همه طرفداران استقلال می‌خواهم که تیم‌شان را حمایت کنند تا مثل همیشه استقلال جایگاه خوبش را داشته باشد و بتواند در بالای جدول قرار بگیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *