×
آخرین اخبار

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر:
فوق العاده مناطق جنگی به همه شهرهای خوزستان تعلق گرفت

  • کد نوشته: 85161
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۵
  • 698 بازدید
  • نماینده مردم رامهرمز و رامشیر و مسئول پیگیری حق مناطق جنگی خوزستان گفت: با پیگیری انجام شده حق مناطق جنگی به کارکنان دستگاه های اجرایی همه شهرهای استان خوزستان تعلق گرفت.

    فوق العاده مناطق جنگی به همه شهرهای خوزستان تعلق گرفت

    به گزارش دیدگاه نیوز، ابراهیم متینیان روز یکشنبه اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد با سرلشکر باقری ، وزیردفاع و فرماندهان نظامی دریکسال اخیر، حق مناطق جنگی علاوه بر بازنشستگان دولتی کشوری به کارکنان بازنشسته سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مشمول تمامی شهرهای استان خوزستان پرداخت می شود.

    وی گفت:  تا پیش از این شهرهای رامهرمز، رامشیر، باغملک، مسجد سلیمان، لالی، بهبهان، ایذه، امیدیه و چندین شهر دیگر خوزستان از امتیاز مناطق جنگی برخوردار نبودند.

     نماینده مردم رامهرمز و رامشیر خاطرنشان‌کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به منظور جبران عقب ماندگی و توسعه این مناطق و افزایش قدرت خرید مردم پرداخت فوق العاده حق مناطق جنگی توسط دولت قبل با بی‌عدالتی انجام گرفت به گونه‌ای که بعضی از کارکنان از این امتیاز برخوردار و گروهی دیگر محروم شدند و یا تعدادی از دستگاه‌ها از پرداخت آن سرباز زدند و حتی بازنشستگان از دریافت آن کنار گذاشته شدند.

    متینیان با تاکید بر اینکه با پیگیری های انجام شده نیز کارکنان نهادهای نظامی و انتظامی نیز مشمول دریافت “فوق االعاده مناطق جنگی” شده اند افزود: پیگیری‌ها برای مشمول شدن بازنشستگان از این فوق العاده ادامه‌ دارد.

    بر اساس ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه، سازمان اداری و استخدامی کشور موظف است اعتبار لازم را برای اعمال سقف فوق‌العاده‌ پیش‌بینی شده در بند(یک)‌ ماده(۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان شاغل در این مناطق از سال اول اجرای قانون برنامه تامین و اعمال کند.

    همچنین دولت مکلف است نسبت به صدور احکام پرداخت مزایای شاغلان مناطق عملیاتی دفاع مقدس برابر جداول و ضوابط ابلاغی سال ۱۳۷۶ سازمان امور اداری و استخدامی کشور از سال دوم اجرای قانون برنامه اقدام کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “فوق العاده مناطق جنگی به همه شهرهای خوزستان تعلق گرفت”

    1. ناشناس گفت:

      سلام کی بخشنامه اش میاد

    2. ناشناس گفت:

      سلام هنوز که بخشنامه نیومده

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *