×
آخرین اخبار

فلیک: طرفدار فوتبال ژاپن هستم/ آلمان آماده شروع جام جهانی است

  • کد نوشته: 107096
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۲
  • 144 بازدید
  • تهران- خبر روز- سرمربی تیم ملی آلمان با تاکید بر اینکه این تیم با ذهنیتی کاملا مثبت به این جام جهانی آمده، گفت: ژاپن نشانه‌های پررنگی برای نمایش قدرت دارد ولی ما هم به خوبی آماده تقابل با آنها هستیم.

    فلیک: طرفدار فوتبال ژاپن هستم/ آلمان آماده شروع جام جهانی است

    به گزارش سه‌شنبه شب دیدگاه نیوز، هانسی فلیک در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل ژاپن، درباره وضعیت ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: در چند روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم که ما را برای بازی اول، کاملا آماده کرده است؛ با ذهنیتی کاملا مثبت به این جام جهانی آمده‌ایم و خوشحال هستیم که سرانجام این تورنمنت شروع شد.

    وی با تاکید بر اینکه قدرت‌های فوتبال دنیا همگی برای موفقیت به قطر آمده‌اند، خاطرنشان کرد: فیفا، برخی ممنوعیت‌ها را اعلام کرده است و تیم آلمان هم از آن تبعیت می‌کند.

    سرمربی ژرمن‌ها درباره ترکیب تیم آلمان هم اظهار داشت: چیزی که اکنون‌ می‌توانم بگویم این است که مانوئل نویر در ترکیب اصلی خواهد بود. ناراحت کننده است که فردا باید بدون لروی بازی کنیم. او می‌توانست تعیین کننده باشد.

    وی افزود: امیدواریم که لروی بتواند یکشنبه بازی کند. مولر قطعا گزینه‌ای برای حضور در ترکیب فردا است. او در تمرین امروز خیلی خوب کار کرد و از عملکرد او خوشحالیم.

    هانسی فلیک درباره حریف و وضعیت تقابل با این تیم نیز متذکر شد: طرفدار فوتبال ژاپن هستم. کامادا فصل فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد، اندو هم یکی از بهترین هافبک‌های بوندسلیگا است. این‌ها نشانه‌های پررنگی برای نمایش قدرت فوتبال این کشور است ولی ما هم به خوبی آماده تقابل با آنها هستیم.

    تیم‌های آلمان و ژاپن در رقابت‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فردا چهارشنبه دوم آذرماه در ورزشگاه الخلیفه با داوری ایوان سیسنروس به مصاف هم خواهند رفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.