×
آخرین اخبار

فضای مجازی برای متخلفان محیط‌ زیستی آذربایجان شرقی امن نیست

  • کد نوشته: 71628
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۶
  • 439 بازدید
  • مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: با همکاری پلیس فتا هرگونه خرید و فروش حیات وحش در فضای مجازی به شدت رصد می شود.
    فضای مجازی برای متخلفان محیط‌ زیستی آذربایجان شرقی امن نیست

    به گزارش دیدگاه نیوز ، حسن عباس نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اضافه شدن مصادیق مجرمانه محیط ‌زیستی جدید در فضای مجازی گفت: با همکاری پلیس فتا و حمایتهای دستگاه قضایی استان فضای مجازی به شدت رصد و با متخلفین برخورد می گردد و دیگر این فضا برای تخلفات زیست محیطی امن نیست.

    وی افزود: هرگونه عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا کشته و اجزای آنها بدون پروانه از طریق فضای مجازی و همچنین ترغیب دیگران به به شکار و صید جانوران وحشی بدون پروانه در فضای مجازی جز مصادیق مجرمانه محسوب می شود.
    عباس نژاد اضافه کرد: خرید ، فروش و صدور پرندگان شکاری از طریق فضای مجازی نیز ممنوع است.
    وی گفت:با همکاری دستگاههای انتظامی و قضایی استان فضای مجازی همچنان در مسیر سالم‌سازی از تخلفات حوزه‌ حیات وحش و حیوانات قرار داشته و این فضا برای متخلفان بیش از پیش ناامن شده است.
    مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی در پایان به نقش موثر فضای مجازی در گسترش و تعمیق فرهنگ محیط زیستی اشاره و گفت: اقدامات خوبی در راستای آگاهی بخشی مباحث زیست محیطی با همکاری ارگانهای مرتبط،عموم مردم و تشکل های مردم نهاد استان اجرایی شده که کافی نبوده و ما به دنبال حضور و آموزش بیش از پیش مطالب محیط زیستی در فضای مجازی بوده و در این خصوص نیز نیازمند تصمیمات کلان در حوزه تصمیم گیران و تصمیم سازان کشور هستیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *