×
آخرین اخبار

فرمانده انتظامی استان قم اعلام کرد: پایان غائله گروگانگیری در قم / دستگیری قاتل فراری و رهایی ۶ گروگان

  • کد نوشته: 46421
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۳
  • 546 بازدید
  •  فرمانده انتظامی استان قم گفت: قاتلی فراری دقایقی قبل در اتوبوسی با ۶ گروگان در شهرک فاطمیه قم دستگیر شد. به گزارش دیدگاه نیوز  از قم، سردار ‌سیدمحمود میرفیضی ‌در پایان غائله گروگانگیری در جمع خبرنگاران ‌اظهار داشت:‌ متهم مدتی قبل و در پی وقوع اختلافات خانوادگی با سلاح گرم همسر برادرش را به قتل […]

    فرمانده انتظامی استان قم اعلام کرد: پایان غائله گروگانگیری در قم / دستگیری قاتل فراری و رهایی ۶ گروگان

     فرمانده انتظامی استان قم گفت: قاتلی فراری دقایقی قبل در اتوبوسی با ۶ گروگان در شهرک فاطمیه قم دستگیر شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز  از قم، سردار ‌سیدمحمود میرفیضی ‌در پایان غائله گروگانگیری در جمع خبرنگاران ‌اظهار داشت:‌ متهم مدتی قبل و در پی وقوع اختلافات خانوادگی با سلاح گرم همسر برادرش را به قتل رسانده و متواری شده بود.

    وی گفت: نامبرده برای رسیدن به خواسته خود از پلیس، با سلاح گرم مسافران یک دستگاه اتوبوس واحد به تعداد ۶ نفر را در شهرک فاطمیه قم به گروگان گرفت که بلافاصله با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی و هماهنگی با مقام قضائی استان دستگیر شد.

    فرمانده انتظامی استان قم گفت: در این حادثه که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشد و فرد گروگانگیر نیز هم اکنون در اختیار پلیس قرار دارد.

    این مقام ارشد انتظامی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: پلیس بر سر امنیت مردم با هیچ‌کس تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال ، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *