×
آخرین اخبار

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۵ تن از عاملان آتش سوزی مراتع در این شهرستان خبر داد

  • کد نوشته: 28792
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۹
  • 621 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ ” کارآگاه علی حسینی” اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره آتش سوزی مراتع و محصولات کشاورزی ، ماموران انتظامی پاسگاه گلگیر و هفت شهیدان جهت برخورد با مخلان نظم و امنیت اقدام به گشت زنی در مناطق احتمالی آتش سوزی کرده و موضوع به صورت ویژه در دستور […]

    فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۵ تن از عاملان آتش سوزی مراتع در این شهرستان خبر داد

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ ” کارآگاه علی حسینی” اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره آتش سوزی مراتع و محصولات کشاورزی ، ماموران انتظامی پاسگاه گلگیر و هفت شهیدان جهت برخورد با مخلان نظم و امنیت اقدام به گشت زنی در مناطق احتمالی آتش سوزی کرده و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه گلگیر طی ۲۴ ساعت گذشته حین گشت زنی متوجه دود غلیظ در اطراف زمین های کشاورزی و مراتع شدند که بلافاصله در محل مورد نظر حاضر و مشاهد کردند ۲ نفر در حال آتش زدن خار و خاشاک در زمین های کشاورزی هستند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: متاسفانه به دنبال شعله ور شدن، آتش به مراتع خشک سرایت کرد و حدود ۳ هکتار از اراضی منابع طبیعی را سوزاند.

    این مقام انتظامی ضمن اشاره به این که در این راستا ۳ نفر که در حوزه هفت شهیدان اقدام به آتش زدن محصولات کشاورزی کرده بودند دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: افراد یاد شده در تحقیقات تکمیلی پلیس انگیزه خود را آماده کردن اراضی برای کشاورزی و اختلافات ملکی بیان کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان عنوان داشت : پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه های ملی آسیب بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *