×
آخرین اخبار

فرماندار مسجدسلیمان: مسجدسلیمان از لحاظ محرومیت ها یکی از گرفتارترین شهرهای کشور است

  • کد نوشته: 12402
  • ۱۳۹۷-۰۴-۳۰
  • 2446 بازدید
  • دیدگاه نیوز / پریسا طاهری – علیرضا گورویی صبح امروز (۳۰ تیرماه) در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور سعید نمکی معاون سازمان برنامه بودجه کشور، دکتر شریعتی استاندار خوزستان، حاجتی مدیرکل سازمان برنامه و بودجه خوزستان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان اندیکا لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و […]

    فرماندار مسجدسلیمان: مسجدسلیمان از لحاظ محرومیت ها یکی از گرفتارترین شهرهای کشور است

    دیدگاه نیوز / پریسا طاهری – علیرضا گورویی صبح امروز (۳۰ تیرماه) در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور سعید نمکی معاون سازمان برنامه بودجه کشور، دکتر شریعتی استاندار خوزستان، حاجتی مدیرکل سازمان برنامه و بودجه خوزستان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان اندیکا لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: زمانی در مسجدسلیمان امکانات زیادی وجود داشته و دارای اولین های بسیاری بوده است اما در حال حاضر این شهرستان از لحاظ مشکلات و بیکاری یکی از گرفتارترین شهرهای کشور  محسوب می شود.

    علیرضا گورویی با بیان اینکه در شرایط فعلی هم اکنون مسجدسلیمان نقش و جایگاه ویژه ایی در استان و کشور دارد افزود: مسجدسلیمان از نظر تولید نفت و وجود دو سد مهم و حیاتی و نقشی که در ۸ سال دفاع مقدس ایفا کرده  است و همچنین حضور و مشارکت حداکثری و اعتماد مردم به دولت نقش بسار مهمی در کشور به عهده دارد.

     گوروئی افزود: سعی کردیم مهمترین کار در شهرستان این باشد در کنار مردمی باشیم که با وجود مشکلات فقر و بیکاری همه جانبه دولت و نظام را همراهی کرده اند و با گام برداشتن در مسیر توسعه و تسهیل مشکلات مردم  حرکت کنیم و بخشی از مشکلات این شهر را حل  نماییم اما اینقدر در این شهرستان مشکلات فراوان است که برای حل آنها نیاز به عزم و همدلی همه جانبه مسئولین کشوری و استانی دارد.

    عالی ترین نماینده دولت در مسجدسلیمان با اشاره به اینکه مسجدسلیمان دارای محرومیت های فراوانی است و مردم این خطه با مشکلات  زیادی دست و پنجه نرم می کنند افزود :مسجدسلیمان  تنها شهری در کشور  است که با ۱۰۰ سال قدمت حتی ۱ متر فاضلاب ندارد.

    فرماندار مسجدسلیمان اظهار کرد: ۶۱ درصد مدارس این شهرستان فرسوده هستند و نیاز فوری به ترمیم  و بازسازی  دارند. در حوزه آب وضع شاخصهای ما از نرم استانی عقب تر است و  راه‌ها در شهرستان  وضعیت  بسیار نامناسبی دارند.

    علیرضا گورویی در پایان اظهار امیدواری کرد که با مساعدت های معاون برنامه و بودجه کشور بخشی از مشکلات  این شهرستان حل شود و از دکتر شریعتی استاندار خوزستان  که به طور ویژه مسائل و مشکلات مسجدسلیمان را دنبال و پیگیری می کند و علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

     به گزارش خبرنگار ما، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور از زندان مسجدسلیمان، هنرستان شبانه‌روزی کار و دانش امیرکبیر، دبستان پسرانه و دخترانه شهید مکی‌پور، مجتمع بهداشتی درمانی و رفاهی ۲۲ بهمن، مجتمع عالی سلامت مسجدسلیمان و  مرکز بهداشت شماره ۴ کلگه در این شهرستان دیدن کرد.

    مرکز جامع توان‌بخشی و اعصاب و روان شبانه‌روزی ایران مهر، فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان، منطقه پشت برج و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای حضرت فاطمه(س) از دیگر بخش‌هایی بود که نمکی از آنها بازدید  نمود.

    تصاویر: امیر حیدری

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *