×
آخرین اخبار

برگزاری جلسه فوق العاده قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان 
فرماندار مسجدسلیمان: شرکت های مستقر در منطقه در زمینه مقابله با بیماری کرونا همکاری بیشتری داشته باشند 

  • کد نوشته: 69048
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۱
  • 393 بازدید
  • فرماندار مسجدسلیمان در جلسه فوق العاده قرارگاه کنترل بیماری کرونا این شهرستان گفت: مردم عزیز شهرستان مسجدسلیمان با رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات به کاهش شیوع بیماری کرونا در شهرستان کمک کنند
    فرماندار مسجدسلیمان: شرکت های مستقر در منطقه در زمینه مقابله با بیماری کرونا همکاری بیشتری داشته باشند 

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ ظهر روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران و شرکت های صنعتی منطقه، جلسه فوق العاده قرارگاه کنترل بیماری کرونا این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

    فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تسلیت ایام ماه محرم و اشاره به روند صعودی مبتلایان به کرونا گفت: متاسفانه روند آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان در حال افزایش است و این همکاری و همراهی مردم عزیز شهرستان را میطلبد تا از حضور در تجمعات خودداری کنند و بیشتر از گذشته نسبت به پروتکل های بهداشتی حساسیت به خرج دهند.

    وی ادامه داد: واقعا در دوران شیوع کرونا تا امروز کادر درمان متحمل سختی و زحمات زیادی شده اند و واقعا باید به آنها دستمریزاد گفت و همه باید با رعایت پروتکل ها و کاهش تجمعات برای کاهش این سختی و فشارها از روی کادر درمان تلاش کنیم.

    پاکدل در ادامه از عملکرد خوب سپاه ناحیه مسجدسلیمان در حوزه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان تقدیر کرد. 

    وی گفت: تک تک ما در این فضا مسئول هستیم و همه باید موارد بهداشتی را رعایت کنیم زیرا وارد پیک پنجم شده ایم و سرعت انتقال بیماری بسیار زیاد شده است.

    رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان تاکید کرد: شرایط واقعا حاد و بحرانی است و واقعا ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل شدن می باشد و انتظار داریم همه شهروندان عزیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات،به کاهش شیوع این بیماری کمک کنند.

    وی در پایان گفت: تمام تاکید و توصیه ما این است که همه باید در کنار کادر درمان برای جلوگیری از شیوع این بیماری کمک کنیم و باید همه شرکت های مستقر در منطقه در این زمینه با بیمارستان ۲۲ بهمن همکاری لازم را داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “فرماندار مسجدسلیمان: شرکت های مستقر در منطقه در زمینه مقابله با بیماری کرونا همکاری بیشتری داشته باشند ”

    1. نظرپور قندعلی گفت:

      باتشکر از فرماندار محترم
      سپاه وپرسنل بیمارستان ها
      اززحمات شما کمال تشکر راداریم..

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *