×
آخرین اخبار

کیوان بابادی مدیرعامل سابق نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبر روز:
فرماندار مسجدسلیمان با دلسوزی های بیجا از وزارت نفت سلب مسئولیت نکند / دخالت‌های فرماندار ناقض بخشنامه داخلی وزارت نفت است

  • کد نوشته: 36333
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۴
  • 685 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از شهرستان مسجدسلیمان، کیوان بابادی مدیرعامل سابق باشگاه ورزشی فرهنگی نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار داشت: تیم نفت مسجدسلیمان دارای مالکیت بوده و جزو دارایی های وزارت نفت است و وزارت نفت موظف است تمامی هزینه های این تیم را از منابعی غیر از بودجه کل کشور […]

    فرماندار مسجدسلیمان با دلسوزی های بیجا از وزارت نفت سلب مسئولیت نکند / دخالت‌های فرماندار ناقض بخشنامه داخلی وزارت نفت است

    به گزارش دیدگاه نیوز از شهرستان مسجدسلیمان، کیوان بابادی مدیرعامل سابق باشگاه ورزشی فرهنگی نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار داشت: تیم نفت مسجدسلیمان دارای مالکیت بوده و جزو دارایی های وزارت نفت است و وزارت نفت موظف است تمامی هزینه های این تیم را از منابعی غیر از بودجه کل کشور تامین نماید.

    بابادی اضافه کرد: فرماندار مسجدسلیمان نباید بخاطر بدست آوردن دل هواداران مضطرب و نگران و ایجاد محبوبیت، به اشتباه در تصمیم گیری های باشگاهی که خود دارای مالکیت است ورود کند. فرماندار به عنوان ریاست شورای تامین شهرستان می‌تواند تنها نگرانی ها و مشکلات تیم نفت را به مسئولین بالادست خود انتقال دهد و حق دخالت در امورات تیم را ندارد، زیرا نه مالک تیم است و نه سهامدار باشگاه می باشد.

    مدیرعامل سابق نفت مسجدسلیمان در ادامه عنوان کرد: فرماندار مسجدسلیمان خواسته یا ناخواسته با این دخالت ها نقش فوروارد وزارت نفت را ایفا کرده و گل به خودی می زند و از وزارت نفت و شرکت نفت سلب مسئولیت می‌کند. 

    وی افزود: همانطور که اگر فرماندار قصد انتقال تیم به بخش خصوصی را داشته باشد وزارت نفت به عنوان مالک تیم اجازه دخالت را به وی نمی‌دهد، وی نیز با دخالت های نابجا مردم را از مطالبه قانونی خود از وزارت نفت دور نکند.

    بابادی اظهار داشت: طبق قانون و بخشنامه وزارت نفت، پرسنل شرکت نفت حق مدیریت و یا مدیرعاملی تیم های نفتی را ندارند، همانطور که مهران نصیریان دوست، هدایت یزدی، عطاالله بهادری و تمامی اعضای هیئت مدیره ی نفتی نمی توانند در هیئت مدیره و یا سمت مدیرعاملی نفت باشند، چگونه فرماندار به خود اجازه می‌دهد تا قانون وزارتخانه را نقض کرده، بخشنامه را نادیده گرفته و ابوذر شجاعی را به عنوان سرپرست تیم انتخاب کند، تصمیمات مشابهی همچون انتصاب هدایت یزدی به عنوان مدیرعامل که در جلسات محرمانه فرمانداری و به خواست وی اتفاق افتاد ماحصلی بجز اتلاف وقت یکماهه در بر نداشت. 

    کیوان بابادی همچنین اظهار داشت: مجتبی حسینی در تمامی رسانه ها استعفای خود را اعلام نموده است و هیچ خبری مبنی بر پس گرفتن استعفا و برگشت وی به تیم از طرف حسینی اعلام نشده است، چگونه فرماندار مسجدسلیمان حسینی را موظف به برگزاری تمرینات تیم می‌کند؟

    وی افزود: بنده بارها در مصاحبه ها گفته ام و تاکید داشتم که مشکل تیم های نفتی در سطح کشور با کدخدامنشی در اتاق وزیر حل نخواهد شد مگر اینکه در صحن علنی مجلس عنوان شده و با همت نمایندگان مردم یکبار برای همیشه مشکل تیم های نفتی برطرف شود.

    وی در ادامه افزود: برخی از دوستان در مصاحبه ها به آدرس غلط در بخشنامه اشاره می کنند و اظهار دارند که وزارت نفت حق تیم داری ندارد، در صورتی که در بخشنامه وزارت نفت و در تبصره به وضوح آمده است که نمیتوان از بودجه کل کشور در ورزش حرفه ای استفاده کرد، شرکت نفت می تواند تیم داری کند اما هزینه های تیم را از منبعی غیر از بودجه کل کشور تامین کند.

    وی در پایان اظهار داشت: درآمدهای جاری شرکت نفت از منابعی غیر از بودجه کل کشور زیاد است و شرکت نفت می‌تواند از این طریق مشکلات مالی تیم را حل کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *