×
آخرین اخبار

فرماندار مسجدسلیمان: ادارات کم کار در کنترل کرونا، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

  • کد نوشته: 54522
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۷
  • 616 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، صبح امروز (یکشنبه) سی و هشتمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد. فرماندار مسجد سلیمان در این جلسه ضمن تسلیت شهادت اولین مدافع سلامت شهرستان گفت: متاسفانه از هفته های گذشته بشدت شاهد تجمعات و عدم رعایت پروتکل های […]

    فرماندار مسجدسلیمان: ادارات کم کار در کنترل کرونا، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

    به گزارش دیدگاه نیوز، صبح امروز (یکشنبه) سی و هشتمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد.

    فرماندار مسجد سلیمان در این جلسه ضمن تسلیت شهادت اولین مدافع سلامت شهرستان گفت: متاسفانه از هفته های گذشته بشدت شاهد تجمعات و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستیم و همین امر باعث افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان در شهرستان شده است.

    وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم در بحث مبارزه با کرونا، طرح شهید قاسم سلیمانی است که بخوبی در این طرح بحث بیماریابی و شناسایی بیماران اجرا شد.

    پاکدل افزود:ادارات با همه توان، امکانات خود را در مسیر مبارزه با کرونا به کار ببندند زیرا همه به عنوان یک شهروند در معرض خطر هستیم و همه باید احساس مسئولیت کنیم.

    رئیس قرارگاه کرونا شهرستان مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان تاکید کرد:سلامتی مردم خط قرمز ماست و هر اداره ای کم کاری کند به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

    وی یادآور شد: صنوف مختلف از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و انتظار داریم مردم عزیز در مراسمات و تجمعات شرکت نکنند تا انشاءالله شاهد قطع زنجیره انتقال این بیماری در شهرستان باشیم و تا اطلاع بعدی چاپخانه ها و مراکز تبلیغاتی اجازه چاپ بنر و آگهی ترحیم را نخواهند داشت.

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *