×
آخرین اخبار

فرماندار مسجدسلیمان: با بانک هایی که در پرداخت تسهیلات کرونا اهمال کاری کنند برخورد قانونی می شود

  • کد نوشته: 35304
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۴
  • 502 بازدید
  • فرماندار مسجدسلیمان از مدیران شعب بانک‌های این شهرستان خواست همکاری لازم را در زمینه اقدامات حمایتی دولت برای برون رفت از شرایط فعلی و کاهش اثرات سوء شیوع ویروس کرونا انجام دهند.
    فرماندار مسجدسلیمان: با بانک هایی که در پرداخت تسهیلات کرونا اهمال کاری کنند برخورد قانونی می شود

    فرماندار مسجدسلیمان از مدیران شعب بانک‌های این شهرستان خواست همکاری لازم را در زمینه اقدامات حمایتی دولت برای برون رفت از شرایط فعلی و کاهش اثرات سوء شیوع ویروس کرونا انجام دهند.

    دکتر محمد پاکدل در گفتگو با دیدگاه نیوز گفت: اعتراضاتی مبنی بر عدم همکاری بعضی شعب در مسجدسلیمان گزارش شده است که با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت دریافت این وام از مدیران بانک ها می خواهم با دریافت کنندگان این وام نهایت همکاری را داشته باشند و در صورتی که برای پرداخت این تسهیلات ارزان قیمت به مردم اهمال کاری صورت بگیرد قطعا برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

    پاکدل همچنین به شرایط دشوار بعضی مشاغل آسیب دیده از کرونا در شرایط کنونی اشاره و تاکید کرد: در این شرایط که بعضی صاحبان مشاغل در تامین مایحتاج روزانه خود با سختی مواجه شده‌اند انتظار می رود همکاری بیشتری با دریافت کنندگان این وام صورت گیرد.

    وی ادامه داد: گزارشاتی از سوی مردم و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلاتی که دولت اعتبارات آن را نیز تامین کرده رسیده است که متاسفانه بعضی شعب در شهرستان با بی توجهی و گاه سختگیری‌های بی مورد از سوی متصدیان با مردم برخورد می کنند که قطعاً از سوی فرمانداری به صورت بازرسی های نامحسوس این مسئله پیگیری خواهد شد.

    لازم به ذکر است مدتی پیش نیز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: علیرغم قول مساعد رئیس بانک مرکزی برای تسریع در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان در دوران کرونا متاسفانه تعدادی از بانک ها همکاری لازم را در این ارتباط ندارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.