×
آخرین اخبار

فرماندار شهرستان امیدیه خواستار نگهداری جاده های شهرستان امیدیه شد

  • کد نوشته: 36802
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۹
  • 466 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه، دکتر سید مهران رفیعی فرماندار درجلسه ی که در اداره کل راهداری استان خوزستان با دکتر بهرامی نیا مدیر کل راهداری دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه اختصاصی که در سلامی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و بهمئی رئیس اداره راهداری شهرستان امیدیه صورت پذیرفت […]

    فرماندار شهرستان امیدیه خواستار نگهداری جاده های شهرستان امیدیه شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه، دکتر سید مهران رفیعی فرماندار درجلسه ی که در اداره کل راهداری استان خوزستان با دکتر بهرامی نیا مدیر کل راهداری دیدار و گفتگو کرد.

    در این جلسه اختصاصی که در سلامی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و بهمئی رئیس اداره راهداری شهرستان امیدیه صورت پذیرفت ، موضوعاتی همچون نگهداری جاده های مواصلاتی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. نتایج جلسه تعمیر و لکه گیری راههای روستایی در بخش مرکزی و جایزان شهرستان امیدیه به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع تا پایان سال ۹۹. اجرای ۲۰ کیلومتر آسفالت چیپ سیل جهت راههای روستایی فاقد آسفالت، تعیین تکلیف پروژه ۹ روستای غرب مارون و تکمیل آسفالت نقاط حادثه خیز آن به صورت مشترک از طریق طرح ابرار و منابع درون شهرستان اقدام خواهدشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *