×
آخرین اخبار

فرماندار بروجرد: دشمنان همیشه به دنبال ایجاد تنش در ایران اسلامی هستند

  • کد نوشته: 102623
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۷
  • 202 بازدید
  • بروجرد – خبر روز – معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی که یک لحظه بیکار نمی نشینند مدام به دنبال ایجاد تنش در کشور هستند.

    فرماندار بروجرد: دشمنان همیشه به دنبال ایجاد تنش در ایران اسلامی هستند

    به گزارش دیدگاه نیوز، مجید منعمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد ضمن عرض تسلیت شهادت مدافع امنیت و حادثه حرم شاهچراغ، اظهار کرد: امیدواریم که ادامه‌دهنده خوبی برای شهدا باشیم این مسیری که از صدر اسلام آغازشده و ما در این مسیر توفیق خدمت داشته باشیم.
    وی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل، افزود: منظور از پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که در صورت بروز جنگ و ناآرامی خسارات احتمالی به حداقل برسد.
    فرماندار بروجرد تصریح کرد: کاهش آسیب‌پذیری نقاط حیاتی هر جغرافیایی و اقداماتی که در این خصوص انجام می‌شود تحت عنوان پدافند غیرعامل می‌شناسند.
    منعمی خاطرنشان کرد: در بحث پدافند غیرعامل همه نهادها، ارگان‎ها، سازمان‌ها و همه آحاد مردم می توانند نقش‌آفرینی کنند.
    وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اغتشاشاتی که مدتی در کشور، استان و شهرستان شاهد آن هستیم می‌بینیم عده‌ای در خانه‌ها و خیابان‌ها به دنبال ایجاد ناآرامی هستند.
    معاون استاندار لرستان اضافه کرد: با خیلی از مردم که صحبت و علت‌یابی می‌شود پاسخ می‌دهند که علت این ناآرامی را مشکل اقتصادی و معیشتی بیان می‌کنند.
    منعمی اظهار کرد: همه مسائلی که ما دچار آن هستیم یک بخش آن مربوط به مدیریت‌های بوده که در سنوات گذشته موجود بوده و کارهای که باید انجام می‌شد و نشده است و امروز لطمات آن را می‌بینیم.
    وی تصریح کرد: بخش دیگر فشارهای بین‌المللی است که دشمنان قسم خورده این نظام به دنبال این هستند که با استفاده از روشهای مختلف حتی در بحث دارو و درمان تحریم کنند.
    معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: این‌ها در قالب و فضای بعد اقتصادی دسته‌بندی می‌شود، می‌پذیریم که مشکل اقتصادی وجود دارد اما این دلیل شلوغی‌ها نیست.
    منعمی اضافه کرد: بعد دیگر سیاسی بوده چه در جریانات داخلی و فضای بین‌المللی و خارجی در همین شلوغی‌ها ما دیدیم بعض از جریانات داخل آمدند و موضع‌گیری کردند که اصلا درست نبود و کشور را ملتهب کردند.
    وی بیان کرد: عده‌ای با صحبت‌های نابجا و تحریک عواطف مردم در جریانات داخلی باز هم از سوی نخبگان باعث ملتهب شدن فضا شد.
    فرماندار بروجرد ادامه داد: افکار جوانان و نوجوانان از طریق تبیین، گفتگو، ارتباط مستمر و مداوم اصلاح شود.

    منعمی عنوان کرد: تئوری قتل با هزار چاقو که تئوری پیش روی جریانات سیاست کشورهای معاند نظام جمهوری اسلامی است امروز یک چارچوب نظری علیه جمهوری اسلامی شده و از هر فرصتی استفاده می‌کنند که آن را تبدیل به یک چاقو کنند و در پیکر جمهوری اسلامی فرو کنند.
    وی اظهار کرد: بعد دیگر قومیتی است در یک اتفاق دختری از تبار کردستان به عنوان یک سوژه مطرح می‌شود تحت یک شرایطی فوت می کند که به این نتیجه رسیده اند که بیماری داشته است.
    فرماندار بروجرد تصریح کرد: در لرستان دختری که محرز شد از ارتفاع سقوط و خودکشی کرده است و می‌خواستند این پرونده را در دست بگیرند و به عنوان یک ابزار آلات علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند.
    منعمی با بیان اینکه بعد دیگری مذهبی بوده اتفاقی که سالها دنبال می‌کردند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند، افزود: هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی، اهل تسنن در آن ساکن نیستند.
    وی تصریح کرد: سالهاست که شیعه و سنی در کشور ما و در کنار همدیگر زندگی می کنند و هیچ مشکلی وجود ندارد هر کشوری بجز جمهوری اسلامی بود تاکنون آتش اختلاف در آن زبانه کشیده بود و بین شیعه و سنی مشکلات عدیده‌ای رخ می‌داد، ولی تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده و همین مسئله برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی فرصتی شده تا در این حوادث و ناهنجاری‌های اخیر کشور، اختلاف و تفرقه بین مردم و به‌ویژه شیعه و سنی را رقم بزنند.
    معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بعد دیگر هویت جوانان است قطعا قشری که در نماز جمعه شرکت می کنند قشر فرهیخته، پیگیر اتفاقات و انسان‌های که اهل سیاست و سیاست مدار هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *