×
آخرین اخبار

فرماندار امیدیه در رابطه با رعایت جدی شهروندان برای مراجعه به ادارات و سازمان ها در شهرستان هشدار داد

  • کد نوشته: 35965
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۱
  • 599 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز، در جلسه ستاد پیشگیری ومقابله با بیماری کرونا در امیدیه باحضور دکتر سید مهران رفیعی فرماندار برگزار شد. دکتر رفیعی فرماندار شهرستان در این جلسه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و شهدای عرصه سلامت اظهار کرد: […]

    فرماندار امیدیه در رابطه با رعایت جدی شهروندان برای مراجعه به ادارات و سازمان ها در شهرستان هشدار داد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز، در جلسه ستاد پیشگیری ومقابله با بیماری کرونا در امیدیه باحضور دکتر سید مهران رفیعی فرماندار برگزار شد.
    دکتر رفیعی فرماندار شهرستان در این جلسه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و شهدای عرصه سلامت اظهار کرد: حقیقتاً تلاش و ایثار کادر سلامت و درمان قابل تقدیر و احترام است.
    فرماندار شهرستان امیدیه با تاکید بر ضرورت کنترل ورود و خروج مراجعین به ادارات و بانک ها افزود: در راستای اجرای برنامه ها و عملیات پیشگیری از این بیماری، دستگاههای اجرایی لازم است نسبت به رعایت بهداشت، دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در محیط اداری از سوی کارکنان و مراجعین اهتمام جدی داشته باشند.
    رئیس ستاد پیشگیری از بیماری کرونا شهرستان امیدیه با تاکید برتقویت خود کنترلی در اجتماع از طریق فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گفت: باید به سمت تقویت خود کنترلی و خود مراقبتی از طریق فرهنگ سازی و آگاهی دهی به مردم حرکت کنیم.
    وی با هشدار نسبت به ترویج نوعی بی خیالی در بین  برخی ازمردم در خصوص این بیماری ادامه داد: با استفاده از بنرها و توزیع بروشور های هشدار دهنده در سطح شهر ضمن اطلاع رسانی، باید خطرات ناشی از شیوع بیماری بصورت مستمر به مردم گوشزد شود.
    نماینده عالی دولت در شهرستان باهشدار به شهروندان امیدیه و روستاها جهت عدم برگزاری مراسمات و تجمعات در عروسی و عزاداری ها عنوان داشت: بیشتر مبتلایان به بیماری کرونا در مراسمات و تجمع ویروس آلوده شده اند.
    فرماندار امیدیه با تاکید بر تلاش مضاعف مسئولین با استفاده از تمام ظرفیت های ادارات شهرستان امیدیه برای مقابله با این بیماری تصریح کرد: اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی بصورت دوره ای از طریق بازرسان ستاد پیشگیری رصد وارزیابی خواهد شد.
    وی با اشاره به اهمیت استفاده عموم مردم  از ماسک گفت: تمامی مردم در صورت حضور دربیرون از خانه باید از ماسک استفاده نمایند .
     درپایان دکتر آبدیده رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان امیدیه باارایه گزارشی جامع از وضعیت اپیدمی بیماری در شهرستان ارائه و خواستار همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای مقابله با شیوع این بیماری شد.
    رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه ضمن قدردانی از حمایت ها و ارشادات اثر گذار فرماندار از زمان شیوع بیماری در شهرستان از همکاری وتعامل خوب نهادها ودستگاهها با شبکه بهداشت در جهت پیشگیری ومبارزه با بیماری کرونا در شهرستان خبر داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *