×
آخرین اخبار

فرصت شرکت در جشنواره «بازی‌ دل‌ها» تمدید شد

  • کد نوشته: 71658
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۶
  • 244 بازدید
  • فرصت ارسال آثار به نخستین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای که با عنوان «بازی‌دل‌ها» با همکاری مشترک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، تا 26 شهریورماه تمدید شد.
    فرصت شرکت در جشنواره «بازی‌ دل‌ها» تمدید شد

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با تمدید فرصت شرکت در این جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در دو بخش عمومی و تخصصی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. براساس فراخوان جشنواره، در بخش عمومی‌ همه علاقه‌مندان و طراحان بازی می‌توانند از طریق ارسال ایده بازی در محورهای مورد نظر در این جشنواره شرکت کنند. بخش تخصصی صرفا ویژه طراحان بازی باسابقه و حرفه‌ای و تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز است و آنها باید با ارسال کامل سند طراحی بازی یا گیم دیزاین داکیومنت (GDD) به دبیرخانه، در این رویداد شرکت کنند.

     

    به برگزیدگان «طرح‌ها» در آیین اختتامیه این رویداد به ترتیب به نفر اول ۱۵ میلیون، نفر دوم ۱۰ میلیون و نفر سوم ۷ میلیون تومان از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اهدا می‌شود. همچنین به منتخبان بخش «ایده‌ها» نیز، به نفر اول ۵ میلیون، نفر دوم ۴ میلیون و نفر سوم ۳ میلیون تومان جایزه داده می‌شود. ضمن اینکه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از تولید طرح‌ها و ایده‌های برتر ارائه شده توسط تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز با تخصیص بودجه حمایت می‌کند.

    گفتنی است داوری فنی طرح‌ها و ایده‌های دریافتی این رویداد بر عهده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است و علاقه‌مندان باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی hamgara@ircg.ir ارسال کنند.

    چنانچه قصد ارسال اثر در بخش سند طراحی بازی (GDD) برای شرکت در این جشنواره را دارید، باید با توجه به الگوی موجود در این لینک سند را تدوین کنید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *