×
آخرین اخبار

فرصتی برای خندیدن

  • کد نوشته: 85811
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۷
  • 452 بازدید
  • دراین بُرهه که از مسائل و مشکلات اقتصادی گرفته تا خبرهای ضدونقیضی که در فضای مجازی روح و روانمان را به هم میریزد؛ تبلیغات یک برنامه جُنگ شادی، توجهم را به خود جلب کرد، بانگاهی دقیق‌تر به شخصیت‌ها و موضوع برنامه، متوجه شدم که بارها در شبکه‌های اجتماعی به این تیم پرانرژی و خنداننده، خندیده ام!
    فرصتی برای خندیدن

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سعیده خورشید‌وند_دراین بُرهه که از مسائل و مشکلات اقتصادی گرفته تا خبرهای ضدونقیضی که در فضای مجازی روح و روانمان را به هم میریزد؛ تبلیغات یک برنامه جُنگ شادی، توجهم را به خود جلب کرد، بانگاهی دقیق‌تر به شخصیت‌ها و موضوع برنامه، متوجه شدم که بارها در شبکه‌های اجتماعی به این تیم پرانرژی و خنداننده، خندیده ام!
    گروهی که در تولید شور و شعف و شادی، یک تیم حال خوب‌کُن خیلی خوب است و فراتر از «نیمرخ» است و به‌نظر من، آیینه‌ای تمام‌رخ لحظات ناب شادی و سرور است!
    در سایت ایران کنسرت، جویای قیمت بلیط که شدم، باتوجه به شرایط سخت اقتصادی و در روزهایی که معیشت مردم تحت تاثیر افزایش کالاهای اساسی قرارگرفته، بلیط منصفانه و عادلانه قیمت‌گذاری شده که درکنار این موضوع، نگاه و توجه مدیران اداره کل ارشاد اسلامی استان به برگزاری همچین برنامه‌هایی که باعث خندیدن مردم می‌شود، ستودنی است!

    بیاییم نگاهمان را به بهانه‌هایی که نشاط اجتماعی را به همراه می‌آورد، عمیق‌تر کنیم و مسایل سیاسی و گرانی و ….را به شادی مردم گره نزنیم و فرصت باهم خندیدن را از هم نگیریم…
    حضور دراین چنین برنامه‌های مفرحی، نه اجبار است و نه از بیت‌المال هزینه می‌شود، فقط فرصتی است که فارغ از هیاهوی مشغله‌های زندگی، ساعاتی را درکنار خانواده و یا دوستان، آن‌هم به اختیار خودمان، حضورداشته باشیم و لبخند را به چهره‌‌ی خود هدیه بدهیم.
    تمرین کنیم همانطور که در خرید لباس و غذاو ماشین و…یکدیگر دخالت نمیکنیم، در انتخاب برنامه‌های سرگرمی و تفریحی یکدیگر هم دخالت نکنیم و به بهانه‌‌های مختلف، شادی را از هم نگیریم و سرمایه‌گذاران و دست اندرکاران و هنرمندان این حوزه را ناامید و دلسرد نکنیم….

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *