×
آخرین اخبار

فراخوان ملّی طراحی «نشان خانواده ایثارگران» منتشر شد

  • کد نوشته: 107031
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۱
  • 212 بازدید
  • تهران- خبر روز-فراخوان ملّی طراحی «نشان خانواده ایثارگران» توسط اداره‌کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.

    فراخوان ملّی طراحی «نشان خانواده ایثارگران» منتشر شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد به منظور تجلیل از والدین، همسر و فرزندان شهدا، مفقودین، اسرا و همچنین جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و رزمندگان، نشان‌هایی ویژه اعطا کند، علاقمندان برای شرکت در مسابقه طراحی، نشان ویژه می‌توانند آثار خود را از یک تا ۱۹ آذر امسال به نشانی پست الکترونیک http://isaarneshan@gmail.com ارسال کنند.

    عناوین نشان‌ها شامل نشان ویژه شاهد (والدین معظم شهدا)، نشان ویژه جانبازان (جانبازان)، نشان ویژه آزادگان (آزادگان)، نشان ویژه رزمندگان (رزمندگان)، نشان ویژه صابران (همسران شهدا)، نشان ویژه یادگاران (فرزندان شهدا) و نشان ویژه راهیان (فرزندان جانبازان و آزادگان) است.

    داوری این بخش براساس حساسیت‌های موجود توسط ترکیبی از چهره‌های برجسته کشور و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود.
    مشخصات نشان

    آثار ارسالی باید الهام‌گرفته از فرهنگ ایرانی-اسلامی و معرّف ایثار، عظمت و از خودگذشتگی بوده و همچنین از سادگی و جذابیت لازم برخوردار باشد. این آثار می‌توانند به صورت نوشتاری، تصویری یا ترکیبی طراحی شوند و در ابعاد کوچک و بزرگ، زیبایی و خوانایی و تناسب ظاهری و مفهومی خود را از دست ندهند. آثار باید به صورت رنگی و در قالب (سطح و خط) ارائه شود. نشان‌های ارائه شده براساس قابلیت‌های ساخت حجم به مانند نمادهای لیاقت، شجاعت که توسط ریاست جمهوری اهدا می‌ شود طراحی شوند.
    شرکت‌کنندگان در زمان ارسال باید اطلاعات هنری (نشانه شناسی هنری) و فنی (سایز، متریال) اثر را نیز ارسال نمایند. تمامی حقوق استفاده از نشان‌های برگزیده متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود و علاوه بر آن از ۲۰ طرح دیگر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

    نحوه ارسال آثار

    هر شرکت‌کننده می‌تواند در تمامی موارد مورد نیاز، یک طرح ارائه دهد و در نهایت هفت طرح مجزا همراه با مشخصات کامل طراح و رزومه هنری به دبیرخانه ارسال نماید. طرح‌های ارسالی در سایز A۴ و با پسوند JPEG و حجم حداکثر ۱۰ مگابایت بدون فشرده‌سازی ارائه از طریق پست الکترونیک ارسال شود، در مرحله نهایی در صورت نیاز، ارائه به صورت چاپی در قطع بزرگتر خواهد بود.

    آثار واصه به این مسابقه ۲۱ آذر داوری و نتایج آن ۲۷ آذر امسال اعلام می شود.

    جوایز
    به طرح‌های برگزیده(یک طرح در هر موضوع)، ۱۵ میلیون تومان و لوح تقدیر و به ۲۰ طرح برگزیده پنج میلیون تومان اهدا می شود.

    اولویت اجرای طرح برگزیده با طراح یا طراحان است در غیر این صورت براساس مزایده، ساخت نشان‌ها زیر نظر طراح یا طراحان به سازنده‌ برگزیده سپرده می شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.