×
آخرین اخبار

فایل صوتی منتسب به شورای تامین سیستان و بلوچستان جعلی است

  • کد نوشته: 83472
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۳
  • 323 بازدید
  • اداره‌کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای فایل صوتی منتشر شده منتسب به شورای تامین این استان را جعلی و در ادامه توطئه‌های تفرقه‌افکنان دشمنان دانست.

    فایل صوتی منتسب به شورای تامین سیستان و بلوچستان جعلی است

    به گزارش دیدگاه نیوز، اداره‌کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گروهک منافقین طی روزهای اخیر با ساخت و انتشار اخبار و فایل صوتی جعلی منتسب به شورای تامین استان، بدنبال اجرای دسیسه قدیمی خود و ایجاد تفرقه قومی و مذهبی در سیستان وبلوچستان و استان‌های دارای تنوع قومی و مذهبی در جنوب شرق کشور و حتی ایجاد اختلاف بین مردم مسلمان در کشورهای هم‌مرز است.

    لذا دبیرخانه شورای تامین سیستان و بلوچستان ضمن تکذیب این خبر؛ اعلام می‌کند؛ فایل صوتی منتشر شده کاملا جعلی بوده و صرفا با هدف تحریک و تهییج احساسات مردم ‌و در ادامه تکمیل توطئه‌های تفرقه افکنانه قومی و مذهبی دشمنان این آب و خاک ساخته و منتشر شده است.

    یقینا این جریان‌سازی‌ها همچنان از سوی منافقین و دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب ادامه خواهد داشت و در آینده به شکل‌ها و ترفندهای گوناگون اجرا خواهد شد؛ از این‌رو از همه مردم شریف استان درخواست می‌شود مانند همیشه با هوشیاری و بلوغ فکری خود به اینگونه اخبار جعلی و محتواهای تکراری و دروغین توجه نکنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *