×
آخرین اخبار

عملیات ژئوفیزیکی صنعت نفت بومی‌ شد

  • کد نوشته: 37484
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۷
  • 540 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شرکت دانش بنیان توانسته با بومی‌سازی عملیات ژئوفیزیکی، تکیه بر دانش روز، نیروی انسانی متخصص و مجرب و همچنین ارتباطات جهانی موثر، انحصار شرکت‌های خارجی را از میان بردارد. بنابر این گزارش هدف از تاسیس این شرکت دانش بنیان تامین نیازها و خدمات بالا […]

    عملیات ژئوفیزیکی صنعت نفت بومی‌ شد

    به گزارش دیدگاه نیوز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شرکت دانش بنیان توانسته با بومی‌سازی عملیات ژئوفیزیکی، تکیه بر دانش روز، نیروی انسانی متخصص و مجرب و همچنین ارتباطات جهانی موثر، انحصار شرکت‌های خارجی را از میان بردارد.

    بنابر این گزارش هدف از تاسیس این شرکت دانش بنیان تامین نیازها و خدمات بالا دستی نفت مانند عملیات لرزه‌نگاری دو بعدی و سه بعدی، پردازش و تفسیر این داده‌ها بوده است.

    به گفته داود سرباز مدیر عامل  شرکت مزبور این مجموعه در طی این سال‌ها مدیریت پروژه‌هایی از قبیل عملیات لرزه‌نگاری بهار، گلستان، بی بی حکیمه، نصرآباد، تندیس، اهواز و غیره را با اتکا به توان داخلی برعهده داشته و موفق به انجام این پروژه‌ها در شرایط سخت و مناطق صعب‌العبور شده است.

    وی می‌گوید: این شرکت علاوه بر استفاده از نرم‌افزارهای فنی و مهندسی روز دنیا، با استفاده از نرم‌افزارها و تکنیک‌های مدیریتی روز، مانند نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی IFS  موفق به برنامه‌ریزی، انجام و اتمام موفقیت‌آمیز این پروژه‌های ملی شده است

    او بیان می‌کند: با بهره‌گیری از استانداردهای مدیریتی ISO۹۰۰۱، ISO۱۴۰۰۰، ISO۲۱۰۰۰ و ISO۴۵۰۰۱ در حوزه‌های مدیریتی کیفیت، پروژه، ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست تلاش کرده است تا علاوه بر انجام پروژه‌ها با کیفیت مناسب به  جنبه‌های اجتماعی و زیست‌محیطی نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *