×
آخرین اخبار

در راستای طرح آجر به آجر در خوزستان؛
عملیات ساخت دبستان دو کلاسه در لالی آغاز شد

  • کد نوشته: 39252
  • ۱۳۹۹-۰۷-۳۰
  • 832 بازدید
  • در راستای طرح آجر به آجر و با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان عملیات ساخت دبستان دو کلاسه در شهرستان لالی آغاز شد به گزارش دیدگاه نیوز با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان ملیات ساخت دبستان ۲ کلاسه در روستای دوتالکی شهرستان لالی آغاز شد. مدیرکل نوسازی مدارس […]

    عملیات ساخت دبستان دو کلاسه در لالی آغاز شد

    در راستای طرح آجر به آجر و با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان عملیات ساخت دبستان دو کلاسه در شهرستان لالی آغاز شد
    به گزارش دیدگاه نیوز با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان ملیات ساخت دبستان ۲ کلاسه در روستای دوتالکی شهرستان لالی آغاز شد.

    مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در حاشیه این مراسم با اشاره به جمع آوری مدارس سنگی گفت : در خوزستان بیش از هزار کلاس درس سنگی وجود دارد که عمده این کلاس های درس در مناطق کوهستانی و صعب العبور هستند. با برنامه ریزی که در ابتدای سال انجام شد هدف ما این است که در سه سال آینده این کلاس ها جمع آوری و کلاس درس مستحکم و ایمن جایگزین شود.

    وی افزود : هدف ما در سال اول جایگزینی ۳۰۰ کلاس درس است که تا کنون با حضور چشمگیر خیرین ارجمند مدرسه ساز بیش از ۲۰۰ توافق نامه در همین راستا به امضا رسیده است.

    قربانی خاطر نشان کرد : بیش از ۲۰ مدرسه در دو ماه اخیر جایگزین مدارس سنگی شد و دانش آموزان در فضای مناسب و مجهز مشغول به تحصیل هستند.

    مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد : امروز و در راستای طرح آجر به آجر و عدالت آموزشی عملیات ساخت دبستان دو کلاسه ارشاد دوتالکی در منطقه کم برخوردار و عشایری شهرستان لالی توسط خیرین عزیز آغاز شد.

    گفتنی است : در پایان این مراسم مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از چهار مدرسه این شهرستان بازدید بعمل آورد.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *