×
آخرین اخبار

عملیات اجرایی زیرسازی و روکش آسفالت منطقه مالشنبه (کوی شهید لرستانی) انجام گردید

  • کد نوشته: 35769
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۰
  • 703 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، در ادامه روند ارائه خدمات مناسب به شهروندان ، آسفالت ریزی منطقه مالشنبه با نظارت معاونت امور زیر بنایی و اجرای واحد عمران شهرداری برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت. در همین رابطه مهدی رضایی فرد سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : باتوجه به توسعه جمعیت […]

    عملیات اجرایی زیرسازی و روکش آسفالت منطقه مالشنبه (کوی شهید لرستانی) انجام گردید

    به گزارش دیدگاه نیوز، در ادامه روند ارائه خدمات مناسب به شهروندان ، آسفالت ریزی منطقه مالشنبه با نظارت معاونت امور زیر بنایی و اجرای واحد عمران شهرداری برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت.

    در همین رابطه مهدی رضایی فرد سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : باتوجه به توسعه جمعیت شهری و افزایش ساخت و ساز ، اجرای آسفالت معابر عمومی مهم‌ترین موضوع در حوزه عمران شهرستان مسجدسلیمان است و ما تلاش می کنیم به شکل جدی به این موضوع اهمیت دهیم و تا جائی‌ که امکان پذیر باشد ، نسبت به آسفالت ریزی معابر و خیابان‌های سطح شهر اقدام کنیم .

    وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی ساکنین منطقه‌ی مالشنبه طی سالیان گذشته ، نبودن معابر مناسب جهت تردد بوده که عملیات زیر سازی و بیس ریزی این محل صورت گرفته ، و پس از آن عملیات اجرایی آسفالت ریزی با مساحت تقریبی ۲۰ هزار متر مربع به مرحله اجرا گذاشته شد و امیدواریم پس از اتمام کار مورد رضایت مندی شهروندان ساکن در منطقه قرار گیرد .

    سرپرست شهرداری مسجدسلیمان تصریح کرد: امیدوارم با برآورد ریالی در خصوص تامین مصالح مناسب ، مشکلات مالی شهرداری مرتفع گردد و انشاالله بتوانیم محلات کمترتوسعه یافته بیشتری را در برنامه‌ها جهت انجام روکش آسفالت قرار دهیم. البته بهسازی و ترمیم نوار حفاری و همچنین لکه‌گیری آسفالت معابر بصورت روزانه توسط واحد عمران شهرداری انجام میشود .
    وی در خاتمه اظهار داشت : از شهروندان محترم خواهشمندم در حفظ و نگهداری اموال عمومی کوشا باشند ، و با شهرداری مسجدسلیمان در جهت توسعه و پیشرفت شهری مشارکت لازم را به عمل آوردند.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *