×
آخرین اخبار

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول:
عملکرد بیمه‌ سلامت رضایت بخش است/ پرداخت سریع مطالبات موجب کاهش فشار بر بیمارستان شده است

  • کد نوشته: 66258
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۸
  • 731 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز،  روابط عمومی بیمه سلامت خوزستان، دکتر مسعود اسدی نیا در نشست بررسی چالش های نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان دزفول گفت: با هدف ایجاد ارتقای کیفی برنامه های بیمه سلامت در استان و افزایش اثر بخشی در ارتقای شاخص های کمی پروژه نسخه نویسی الکترونیک در بیمارستان های دانشگاهی از اردیبهشت […]

    عملکرد بیمه‌ سلامت رضایت بخش است/ پرداخت سریع مطالبات موجب کاهش فشار بر بیمارستان شده است

    به گزارش دیدگاه نیوز،  روابط عمومی بیمه سلامت خوزستان، دکتر مسعود اسدی نیا در نشست بررسی چالش های نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان دزفول گفت:

    با هدف ایجاد ارتقای کیفی برنامه های بیمه سلامت در استان و افزایش اثر بخشی در ارتقای شاخص های کمی پروژه نسخه نویسی الکترونیک در بیمارستان های دانشگاهی از اردیبهشت ماه سال جاری، دانشگاه علوم پزشکی دزفول عملکرد بیمه سلامت را رضایت بخش اعلام کرد. 

     معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به عملکرد مثبت بیمه سلامت در استان عنوان کرد: تا به حال پرداخت مطالبات از هیچ سازمان بیمه گری به این سرعت در یک بازه زمانی کوتاه سابقه نداشته و این با تلاش ، مدیر ، معاونین و روسای ستادی در یک مجموعه بزرگ و موفق امکان پذیر است.

    اسدی نیا،از الکترونیکی کردن خدمات حوزه سلامت به عنوان یکی از اقدامات موثر در راستای کاهش هزینه ها در این حوزه یاد کرد.

     وی تصریح کرد: در وضعیت شیوع کرونا در استان پرداخت به موقع مطالبات سختی کار از دوش کادر درمان کاسته شد و توانستیم با آسودگی خاطر ادامه دهیم.

    دکتر اسدی نیا این مساعدت و مشارکت را مهم عنوان کرد و گفت: مجموعه بیمه سلامت در دو سال گذشته با تحول در توسعه نظام سلامت، مسئولیت پذیری در درمان بیمه شدگان را سرلوحه امور خود قرار داده است.

    وی ادامه داد: گام های موثر بیمه سلامت در نظام بیمه ای استان نگرشی نوین در راستای تعهد به سلامت در بی نیازی از دغدغه درمان بیمه شدگان را فراهم کرده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *