×
آخرین اخبار

علل رد صلاحیت داوطلبان شوراها به آنان اعلام می شود

  • کد نوشته: 1142
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۲
  • 963 بازدید
  • رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: علل رد صلاحیت داوطلبان شوراها به صورت مکتوب به آنان ارائه می شود.

    علل رد صلاحیت داوطلبان شوراها به آنان اعلام می شود

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمد محمودی شاه نشین در مصاحبه با دیدگاه نیوز افزود: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها در هیات های نظارت شهرستان ها و بخش ها، اواخر دیشب به فرمانداری ها و بخشداری ها اعلام شد و آنان نیز موظفند امروز و فردا آن را در قالب پیامک به داوطلبان اطلاع دهند.

    وی اضافه کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده به فرمانداری ها و بخشداری ها دعوت می شوند و علل رد صلاحیتشان را به صورت مکتوب دریافت می کنند. محمودی گفت: رد صلاحیت شدگان از دوم تا ششم اردیبهشت فرصت اعتراض و هیات های نظارت نیز از هفتم تا پایان روز شانزدهم اردیبهشت فرصت رسیدگی دارند و در طول این مهلت، نتیجه اعتراض هر یک از رد صلاحیت شدگان که مشخص شود به او اعلام خواهد شد.

    رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: پس از این بررسی ها نیز، رد صلاحیت شدگانی که مدارک جدید ارائه کنند مانند متهمانی که حکم تبرئه گرفته باشند می توانند مدارکشان را به این هیات ارائه کنند که به مدت سه روز نیز به اعتراض این افراد رسیدگی خواهد شد.

    وی همچنین اخبار منتشر شده درباره رد صلاحیت چهره های مطرح شورای اسلامی شهر تهران را مبتنی بر حدس و گمانه زنی ها دانست و آن را رد کرد. فهرست نهایی اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده شوراها ۱۸ اردیبهشت از طریق آگهی رسمی منتشر می شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *