×
آخرین اخبار

علت بوی نامطبوع در تهران مشخص نشد

  • کد نوشته: 18909
  • ۱۳۹۸-۰۹-۱۲
  • 487 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با وجود پیگیری‌ها و اعزام تیم‌های کارشناسان در سطح شهر علت و منشاء بوی نامطبوع تهران شناسایی نشد. محمد رستگاری روز سه شنبه اظهار داشت: تیم های کارشناسی محیط زیست مسیر شرق و مناطق مرکزی را با دستگاه پرتابل […]

    علت بوی نامطبوع در تهران مشخص نشد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با وجود پیگیری‌ها و اعزام تیم‌های کارشناسان در سطح شهر علت و منشاء بوی نامطبوع تهران شناسایی نشد.

    محمد رستگاری روز سه شنبه اظهار داشت: تیم های کارشناسی محیط زیست مسیر شرق و مناطق مرکزی را با دستگاه پرتابل اندازه گیری کردند اما گازهای خطرناک را مشاهده نکردند.

    وی افزود: با ورود سامانه بارشی به استان و ناپایداری جوی این بوی نامطبوع در بعضی از مناطق از بین رفته و امکان ردگیری آن وجود ندارد.

    معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران به شهروندان اطمینان داد که خطری سلامت آنان را تهدید نمی کند و جای نگرانی وجود ندارد.

    عصر روز گذشته (دوشنبه ۱۱ آذر) در برخی مناطق مرکزی و جنوبی پایتخت بوی نامطبوع ایجاد شد که هنوز منشاء آن مشخص نیست.

    در همین زمینه استاندار تهران نیز اعلام کرد که شرکت گاز و سایر دستگاه های مربوطه مشغول بررسی علت این بوی نامطبوع هستند.

    همچنین معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره منشاء انتشار بوی نامطبوع در برخی مناطق تهران گفته است هیچ یک از سازه ها و تاسیسات این شرکت منبع انتشار این بو نیستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *