×
آخرین اخبار

علت اعتصاب ۴ عضو شورای شهر خرم‌آباد چیست؟ + فیلم و جزئیات

  • کد نوشته: 89343
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۲
  • 369 بازدید
  • رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر خرم‌آباد علت اعتصاب 4 عضو شورا در خصوص عدم حضور در جلسات شورا را تشریح کرد.
    علت اعتصاب ۴ عضو شورای شهر خرم‌آباد چیست؟ + فیلم و جزئیات

    یونس امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار دیدگاه نیوز از به تشریح اقدام ۴ عضو شورای شهر خرم‌آباد در خصوص عدم حضور در جلسات شورا پرداخت و اظهار داشت: این اقدام در اعتراض به سهم‌خواهی دیگر اعضا به سهم‌خواهی در انتصابات و اجرای پروژه‌ها صورت گرفته است.

    وی افزود: متاسفانه شایسته سالاری در انتصابات جایگاهی ندارد و امور به افراد غیرمتخصص و ناکارآمد سپرده می‌شود.

    رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر خرم‌آباد، به هدف ۴ عضو شورا در این اقدام اعتراضی اشاره کرد و افزود: هدف ما جلوگیری از سهم‌خواهی و دخالت‌های هر چه بیشتر دیگر اعضای شوراست و آن‌ها بایستی از منفعت‌طلبی‌های خود دست بردارند.

    امرایی خاطر نشان کرد: در جلسات به نظرات و خواست ما احترام گذاشته نمی‌شود و در چنین شرایطی نشستن روی صندلی چه خروجی می‌تواند داشته باشد.

    وی با بیان اینکه گروه یاران اصلح یک گروه مطالبه‌گر در حوزه‌های مختلف است، تصریح کرد: این گروه متشکل از افراد توانمند و کاردانی است و جز توسعه، پیشرفت و حرکت رو به جلوی استان هیچ هدفی را دنبال نمی‌کند‌ و دخالت آن‌ها در امورات شورا و شهرداری خرم‌آباد از شایعاتی بی‌اساسی است که برخی دوستان بدون مستندات به آن دامن می‌زنند.
    رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر خرم‌آباد، افزود: معتقدم این موضوع با گفت‌و‌گو در بین خود اعضای شورا بایستی حل شود و به دنبال تحقق این امر هستیم که البته رایزنی‌هایی هم صورت گرفته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *